Škatla presenečenja


Kakšne spomine imate na svoje otroštvo? En meni ljubših spominov so "izleti" v trgovino. Mami mi je na  listek napisala kaj moram prinesti, dala denar in občasno sem dobila tudi dovoljenje, da si kupim takrat popularno vrečko presenečenja. Da ne bo pomote, notri je bilo en kup šare in nekaj sladkarij, ampak tisto vznemirjenje kaj me čaka, je pretehtalo vse. Še dandanes imam rada presenečenja. Če presenečenje združiš z ustvarjanjem, si našel popolno darilo zame. In ravno to nam je ponudila Klavdija iz najboljše trgovine Darilnica Klavdija.


 

Nekaj ustvarjalk, ki smo uspele ujeti to ponudbo, smo na dom prejele zelo lepo zavit paketek in datum kdaj ga skupaj odpremo in pogledamo kaj se skriva notri. Mislim, da mi ni potrebno poudarit, da je bilo sila mučno gledat tist paketek 3 ali 4 dni. V petek je končno napočil dan skupnega Zoom druženja in ustvarjanja s skrbno izbranim materialom. Na žalost nisem naredila nobene slikice, saj sem bila čisto preveč vznemirjena.

Vsebina paketa:

- 5 vanilija osnov s kuvertami dimenzije 23cm x 11cm (amerikanka)
- 4 pole craft papirja A4
- rolica temno rjavega satenastega traku
- cca 1m široke čipke
- 1x nuvo drops
- bela akrilna barva
- 1 rečkica perlic
- 5 belih rožic iz papirja
- kovinskih kotnikov za albume ali kaj podobnega
- mini kovinski dežnik
- mini kovinski ključek
- 2 mini steklenički s plutastim čepkom
- blokec 15x15 scrapbook papirja Minty Old manor
- 2 pole 30x 30 Minty Old Manor scraprook papirja (potiskan Old Manor 04 in ena z motivi za izrezovanje Old Manor 06)
- 2 poli 30 x 30cm enobarvnega pairja (rjave in vanilija)
- 2 lesena srčka
- 1 lesena rožica
- dvostranski lepillni trak

Po začetnem šoku, saj material ni bil ravno v mojih barvnih okvirjih, sem se s pomočjo Goge, Andreje, Jerice in Mane našla svojo pot in začela. Vsaka je predstavila svoj "tip" voščilnice. Goga je delala Z fold, Jerica Gate fold, Romana spinner card in Andreja pop-up card. Vem, da so angleški izrazi, a ne vem kako bi to smislno prevedla v slovenščino :). Cilj je bil ustvariti nekaj kar še nisem in uporabiti čim več materiala, ki sem ga prejela. Nastalo je tole


 Kot vidite sem se odločila, da bom sledila Gogi in naredila Z fold čestitko. Spodaj je še nekaj slik od blizu.

Na prvi strani sem uporabila satenast trak, izrez kovčkov in knjig iz pole 30x30 Minty Old Manor 06  in izrez okvirja, papirnate rožice, kovinske kotnike, dvostranski lepilni trak in papir Old Manor 04.


Na drugi strani sem uporabila polo 30x30 Old Manor 04, papir iz bloka 15x 15, izrez iz pole luči Old Manor 06, craft papir, ki sem ga izrezala s šablono nazobčanega pravokotnika, katerega rob sem pobarvala z akrilno barvo, ki sem ji primešala nekoliko črne tempere in Nuvo drops.

Na notranji strani sem uporabila Old Manor 04, čipko in dvostrasnki lepilni trak na katerega sem nalepila perlice.


 Na zadnji strani sem uporabila craft papir, čipko, kotnike in Nuvo drops, s katerimi sem delal prvič.


Takole pa izgleda iztegnjena čestitka z obeh strani.

Slikanje mi res ne gre od rok, a v živo je izgledala še stokrat bolje :) Skratka, če se katera odloča za skok v neznano, ji svetujem naj le poskusi. Lahko da bo nad rezultatom močno presenečena.

Komentarji