Metulj

Metulj

Želim si
postati metulj
s tabo bi zvezde lovil
krila bi pisana imel
kot ti iz svile si vsa.

Rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj
Rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj.
(Šank Rock - Metulj)

Tokrat so si punce iz Craftalnice zaželele videti pisano paleto metuljev, ki krasijo čestitke. Ne le da jih krasijo, bili naj bi glavni motiv čestitke. Idej je bilo nešteto, časa pa bolj malo. Uspela sem realizirati le dve od 7ih idej. A na srečo imamo zato skicirne zvezke, ki nnosijo vse zamisli, dokler ne napoči trenutek za njihovo udejanjenje.

V tej objavi bom predstavila prvo od dveh čestitk. Že nekaj časa se spogledujem z vijolično barvo. Mami me, lepa mi je, a me vsakič znova tudi nekako prestraši. Kar nekaj časa porabim, da najdem kombinacijo, ki mi je všeč.


Osnovo sem izrezala iz vijoličnega fotokartona in dodala še dva sloja papirja. Ker v svoji obsežni zbirki potiskanih papirjev nisem našla takega kot sem si želela, oz sem si zamislila, sem si ga izdelala sama. S stencil šablono in Distress Inkom Seedless presrves sem izdelala ozadje. S šablonami kroga in čipk sem si izrezala dodatke. Bordurni trak pa sem pokombinirala iz seta božičnih štampiljk, ki se mi že nekaj časa ponujajo naj jih končno uporabim. Metulje sem izrezala iz pole Lemoncraftovih papirjev (P.S. Če jih še ne poznate, jih pogooglejte. Fantastični papirji. Dobite jih lahko v Darilnici Klavdija).

En mali trik, ki sem ga nekje zasledila in se mi zdi zelo uporaben... Ko stvar izrežete, ponavadi ostane bel rob, kjer je bil papir odrezan. Ne mislim samo roba, ki nastane, če niste rezali po črti, pač pa na samo belino papirja, ki se vidi zaradi reza. Če gre za nekaj svetlega, morda niti ni tako moteče, če pa imate temen motiv, pa se hitro opazi. Sama ta rob zamaskiram s črnim ali barvnim inkom v ustreznem odtenku.


Čestitko sem dopolnila z napisom vse najboljše Najlepšega para. Upam, da bo nekomu polepšala dan. Vabljeni h komentiranju.



Čestitko prijavljam na naslendje izzive:

Želim si
postati metulj
s tabo bi zvezde lovil
krila bi pisana imel
kot ti iz svile si vsa.
 
Rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj
rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj.
https://lyricstranslate.com/en/%C5%A1ank-rock-metulj-lyrics.html
Želim si
postati metulj
s tabo bi zvezde lovil
krila bi pisana imel
kot ti iz svile si vsa.
 
Rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj
rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj.
https://lyricstranslate.com/en/%C5%A1ank-rock-metulj-lyrics.html
Želim si
postati metulj
s tabo bi zvezde lovil
krila bi pisana imel
kot ti iz svile si vsa.
 
Rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj
rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj.
https://lyricstranslate.com/en/%C5%A1ank-rock-metulj-lyrics.html
Želim si
postati metulj
s tabo bi zvezde lovil
krila bi pisana imel
kot ti iz svile si vsa.
 
Rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj
rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj.
https://lyricstranslate.com/en/%C5%A1ank-rock-metulj-lyrics.html
Želim si
postati metulj
s tabo bi zvezde lovil
krila bi pisana imel
kot ti iz svile si vsa.
 
Rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj
rad bi bil metulj
da bi letel s teboj
letel s teboj.
https://lyricstranslate.com/en/%C5%A1ank-rock-metulj-lyrics.html

Komentarji

  1. Zelo lepa je tvoja voščilnica z metulji :-)) Krasno si jih ujela v kroge.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je. Hvala, ker si se nam pridružila pri CRAFT-alnici, kjer maja gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si se lotila vijola barve in z metulji prav lepo pride! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica z metuljem. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. This is such a beautiful and delicate! card! Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar