Dvojni izziv

Dvojni izziv

Končno mi je uspelo :) Kar nekaj časa že sledim blog Twofer Challenge, kjer ustvarjalkam 1x mesečno postavijo iziv. Navodilo je vedno isto - izdelaj dve kartici, za dve različni priložnosti, z dvema različnima dizajnoma pri tem pa uporabi isto štampiljko, rezalno ali stencil šablono na obeh. Vsak mesec je nova tema in tokrat so na vrsti rože. Kot prava ljubiteljca rož, sem se rekla, da bi bil pa ta mesec res greh, če se ne bi udeležila izziva.

Prva čestitka je nastala z mislijo na izziv Craftalnice - metulj. Pri enem od brskanj po youtubu sem naletela na video kako izdelati metulja iz štance za cvet. Tokrat mi je ta video prišel zelo prav. Najdetega TUKAJ. Uporabila sem štaco EK Tools Retro Flower large in medium. Točen postopek izdelave metulja si lahko ogledate na povezavi, tole pa je moj rezultat.


Osnova čestitke je iz craft papirja. Nanjo sem nato nalepila več slojev papirja v zelenih oddtenkih. Uporabila sem še štampiljke metulja, ki sem jih po naključju zasledila v Tediju. Moram priznat, da sem zelo zadovoljna z njimi ( namig za nakup ;) ).  Nekaj kamenčkov, napis vse najboljše in čestitka je bila narejena.


Druga čestitka pa je nastala z mislijo na kar dva dodatna izziva. Prvi je z bloga Feeling Sketchy, kjer objavijo skico, ki naj bi jo interperetirale po svoje. Drugi pa je s slovenskega bloga Vesela hiška, ki ima ta mesec izziv pisan meni na kožo, a mi primankuje časa, zato je bila ta združitev izzivov še toliko bolj dobrodošla. Želijo si videti čestitke, ki so okrašene z rožami, ki smo jih izdelale same iz papirja ali fomirian pene.

Skica izziva bloga Feeling Sketchy

Rože sem izdelala iz bele foamirane pene, štance Ek Tools Retro Flower large in medium ter Distress inka Mermaid Lagoon.



Osnova je iz craft papirja, nato pa sem uporabila lemoncraftov papir "lesa" in modrega iz neznane zbirke papirjev. Slednjega sem obrezala borduro (rezalna šablona). Dodala sem trak čipke, nekaj izrezov listov in ostalega zelenja, perlice in okvirček za voščilo. Okvirček sem privzdignila z moos gumo, da se ne izgubi v rožah.  Nastala je ta čudovita modra čestitka, ki bo prejemnico opomnila, da je življenje res lepo.


Čestitke prijavljam na naslednje izzive:


Komentarji

  1. Čudoviti voščilnici. Še posebej všeč mi je bogato cvetje na drugi.
    Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Valerija! Vedno se vam z veseljem pridružim, saj imate super izzive in ste punce res ekstra prijazne. Lep preostanek dneva Vam želim.

      Izbriši
  2. I'm glad the flower prompt enticed you, Aneri! What pretty cards you made! Your butterfly made from a flower punch is incredible!! Thank you so much for playing in Twofer Card Challenge #27! I hope to see you play again! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Darnell. I was really excited I was finally able to perticipate at your challenge. I was always admiring all the DT creations and creations other crafters made. I hope I can join you again.

      Izbriši
  3. Čudovito voščilnico si naredila in se krasno približala naši skici :-)) Zelo mi je všeč!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja. Vedno z veseljem poskusim ustvariti kaj po vaših skicah. Lep vikend Vam želim.

      Izbriši
  4. Hvala za namig, kako izdelati metulja. :-) Voščilnica z rožicami je čudovita. Krasno si jih izdelala in sestavila v lep šopek. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, ker si s svojo cvetlično voščilnico okrasila našo Veselo hiško - ročno izdelane cvetlice so ti imenitno uspele.
    Prijazen pozdrav, Majda DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Majda. Mi manjka še kar nekaj kilometrine, da bom mojstrica, a sem zadovoljna z rezultatom.

      Izbriši
  6. Zelo lepa je tvoja voščilnica z metulji :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna metuljčasta voščilnica. Hvala, ker si se nam pridružila pri CRAFT-alnici, kjer maja gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si ustavrjala, Hvala, ker z metulji sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  9. Življenje je res lepo, če si vzameš čas za lepe stvari. In tvoja voščilnica je lepa in bo polepšala dan nekomu... Čudovito si ustvarjala v modrih odtenkih, izrezi so zelo lepi in rožice seveda najlepše. Hvala za obisk v Veseli hiški in pridi še kdaj. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Hello. I'm dropping by from the Two-fer challenge because I wanted to see your cards close up. And I'm so glad that I did! They are both amazing. Thanks for sharing the link for making butterflies from the flower punch. I need to check that out. I'm a regular at Darnells' Twofer Challenge and I hope to see you there again. Kathy A from https://myasperations.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna voščilnica z metuljem. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau! Super si izdelala metulja. Res krasna čestitka. Hvala za sodelovanje v našem idejniku :) Lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  13. Lovely card. Thank you for joining the Feeling Sketchy challenge. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  14. tale ideja z metulljem je čisto huda! in krasna voščilnica v modri, super teksture. Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  15. Beautiful card. Love the color and flowers. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  16. They are both amazing! Love the colors and the flowers! - Beautiful !!
    Hugs from your new follower

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasni voščilnici, polni detajlov. Hvala, ker si uporabila skico Feeling Sketchy. Upam, da boš v naših skicah pogosto našla navdih ter tako sodelovala z nami.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar