Pomladna pesem


 Pesem o pomladi

Pomlad je lepa,
zvončki dišijo,
trobentice cvetijo.

Ptički pojo,
lepo pesmico.
Lepo, lepo!

Sonce prežene oblake,
kaže žarke
in razveseljuje ljudi.

To pesem pišem tebi,
ki ti lepo pomlad želim.
Pomlad je lepa.
 Domen Zajšek, 8. a
OŠ Kidričevo (vir splet)

Čudovit čas je pred nami. Narava se prebuja in dnevi so vse daljši. Sonce nas greje in začenja se nov cikel. V tem duhu je nastala ta čestitka. Kar nekaj izzivov sledi dogajanju in zato sem lahko to čestitko sestavila tako da sledi večim blogom. 

Vladka in Tina iz Najlepšega para sta si zaželeli čestitk z okvirjem, ki ga krasi cvetje. Punce s Craftalnice si želijo, da izdelamo čestitko s petimi 3D cvetovi. Daring cardmakers želijo prikaz nekoga ali nečesa, kar ljubimo (zame so to rožice - novo odkrita ljubezen), The Funkie Junkie Boutique blog želijo čestitko v mojem najljubšem shabby chic stilu (ali vintage) in ne nazadnje še Lemoncraft. Oni pa so nam postavili bingo. Izbrala sem si prvo horizontalo - vrstico (okvir, srce in štampiljka).


Uporabila sem čudovite Lemoncraft papirje, ki sem jih nacufala s cefralnikom papirja. Rezultat je res super. Moram povedat, da se vsak papir ne cefra najbolje. Prvi sloj je iz kolekcije Joy to the world št 04, nato sem dala nekaj gaze in čez papir Grow old with me 04. Le tega sem po robovih in nekoliko ob straneh osenčila z Disstres Ink Gathered twigs.


Nato sem nalepila ozek trak čipke, čeznjo prelepila še eno plast papirja in na dnu zaključila s širokim trakom nabrane/nagubane čipke.  


Okvir sem izdelala... :) Ste že kdaj bili v McDonaldsu na kavi? Jih morda prepoznate. To so "žličke" za mešanje kave. Pobarvala sem jih z Distress Ink Hickory smoke in jih z lepilno pištolo nalepila na voščilnico. V zgornji desni rob sem tri izreze srčkov v obliki gumbov. Izrezani so iz akvarelnega papirja in pobarvani z Distress Ink Fired Brick, Wild honey in Bundled Sage senčeno z Gathered twigs.

Na levo stran voščilnice sem se odločila postaviti listje. Izrezala sem ga iz akvarelnega papirja. En del sem prej potiskala s štampiljko teksta (Distress Ink Hickorey smoke), drug del sem pustila bel. Izreze listja sem nato barvala z različnimi odtenki zelene (Shabby shuters, bndled sage, forest moss, old paper, mowed lawn), nekaj pa sem jih pustila bele.



Rože sem naredila različno. S šablono sem iz akvarelnega izrezala različne velikosti petlistnih rož in dve "spiralni" roži. Pobarvala sem jih z istimi odtenki Distress Inkov kot srčke. Za oblikovanje rož sem uporabila Heartfeltovo penasto podlago in orodje. Rumeni roži sem cvetne liste dodatno oblikovala s pomočjo zelo tanke konice orodja. Zaprte rože sem, po tem ko sem jih poškropila z vodo, zmečkala in pustila da se posušijo in postanejo trde. Zeleni roži sem z luknjačem Ek tools za podlago izrezala še dva sloja foamirane pene.

 Iz Lemoncraft papirjev Vintage time 037 sem izrezala še metulje in dodala odtis metulja znotraj okvirja.



 









Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Čudovit mix media, zanimiva ceciklaža in super cvetje :). Hvala , ker si se ustavila pri nas v CRAFT-alnici :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ne-Ja. Ja včasih dobimo preblisk na najbolj nenavadnih krajih in že vidimo kako bomo nekaj ustvarjale ::)

      Izbriši
  2. Všeč so mi tvoji 3d cvetovi, ki si jih lepo umestila na dinamično ozadje. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si ustvarjala. Všeč mi je tvoj izdelek. Prosim pa te, da si prebereš hišna pravila. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo, hvala Sonja. Sem pod izzivom iskala omejitev. Se mi je zdelo, da sem jo nekje zasledila, a potem nisem bila več prepričana. Sem odstranila svojo prvo kartico, saj je bila ta še najmanj mix media.

      Izbriši
  4. This is beautiful and the flowers are so pretty. Thanks for joining in at Daring Cardmakers.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prava spomladanska kreacija ! Cvetovi so čudoviti in reciklirane palčke za okvir super ideja. Vse skupaj z čipko, listje, metuljčki....si sestavila v zelo lepo voščilnico. Hvala, da sodeluješ na našem Izzivu pri Veseli Hiški in želim ti velikooo sreče. Lep dan. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, koliko plasti...koliko detajlov in koliko rožic. Prekrasna kreacija. Vesela sem, da jo deliš z nami v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Valerija. Voščilnica je res bogata, a take so mi najbolj pri srcu :)

      Izbriši
  7. Krasna mixmedia. V živo še lepša kakor na fotografiji.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Goga. Ja, kakšen tečaj fotografiranja bi rabila. Se mi večkrat zgodi, da čestitki naredim krivico :)

      Izbriši
  8. Lepe pisane rožice si naredila in jih združila v čudovito voščilnico :-))
    Vesela sem, ker sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja. Ob tej priložnosti, še enkrat čestitke za vaš rojstni dan. Super punce ste in se že veselim novih izzivov.

      Izbriši
  9. It's so pretty :-) Thank you for playing along with us at Lemoncrafters group <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Mosia. I am glad I was able to join and I am happy to discover your papers and challenges. Have a nice day!

      Izbriši

Objavite komentar