Čestitka za dan žena


Začetek leta je poln praznikov, ki so kot nalašč za obdarovanje nežnejšega spola (tudi moški pridejo na vrsto, da ne bo pomote). V tem duhu je nastala spodnja čestitka ob dnevu žena. Za vodilo sem uporabila skico, ki so jo izbrale punce na blogu feeling sketchy.

 

Zaželela sem si čestitke z nežnimi ženskimi toni. Izbrala sem lila, zeleno kombinacijo. Nalepila sem 3 plasti papirjev, nato pa sem s pomočjo stencil šablone v vzorcu mreže nanesla strukturno pasto. Ker je bela barva preveč tolkla ven, sem jo osenčila z Distress Ink Victorian Velvet.



Iz bele in rozaste fomirane pene sem s pomočjo luknjača EkTools retro roža izdelala osrednje tri cvete. Fomirano peno sem barvala z Distress Inkom Victorian Velvet. Listki in vejice so izrezani s šablonam in ravno tako barvani z Distress Inki različnih odtenkov zelene. Šopek sem dopolnila s kupljenimi papirnatimi nežno roza vrtnicami in belimi plastičnim prašnikom podobnimi vejicam, ki so ostale od nekega šopka.




Iz potiskanega papirja sem izrezala metulja, ga prilepila na tršo osnovo in okrasila kartico. Predel rož sem nato popršila še z mešanico vode in Perfect Pearls, da sem dobila rahel lesk.


 Na koncu sem dodala še voščilo in kartica je bila končana.



Čestitko prijavljam na naslednje izzive:



Komentarji

  1. Beautiful card, love all the detail. Great work
    Please remember to follow us
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful card! Thank you for joining in at Scrapping4funChallenges DT Val x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Val. It is my first time with you and I am looking forward for the next challenge.

      Izbriši
  3. Dobrodošla na blogu Scrapping4fun. V tem malce zahtevnejšem izzivu si edina Slovenka.
    Prav lepo te je brati in občudovati tvojo srčno voščilnico. :)
    Veselim se tvojih prihodnjih objav, Majda DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Majda. Scrapping4fun opazujem že nekaj časa, a sem tokrat prvič zbrala "pogum" in se dejansko tudi lotila izziva. Še se vam pridružim.

      Izbriši
  4. Krasna je! Hvala, ker si uporabila skico Feeling Sketchy ter sodeluješ na našem izzivu.
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ma-mi, super skica je bila in me je kar klicala k sodelovanju. Lp

      Izbriši
  5. krasen dizajn, vseč so mi rože in barve!
    Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kako krasno si se lotila naše skice in naredila čudovito voščilnico :-)) Zelo lepo si jo obogatila z lepimi rožicami.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Feeling Sketchy!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja. Z veseljem se vam bom pridružila še na kakšnem od prihodnjih izzivov. :9

      Izbriši

Objavite komentar