Čestitka za rojstni dan

po moško


Čestitke za moške mi vedno predstavljajo izziv. težje izberem barvno shemo težje najdem motiv, idejo in navdih... A tokrat moram priznati, da je nisem imela težav. Slavljenec je ljubitelj pajkov in zato izbira res ni bila težka.

Odločila sem se za izdelavo čestitke v mix media stilu. Uporabila sem papir, plastičnega/ gumijastega pajka, tkano gazo, prvi povoj za zaustavljanje krvavitev, pavs papir, embossing prah, pa še bi lahko naštevala. Pojdimo raje po vrsti.

Najprej sem se lotila pajkove mreze. Narisala sem si šablono, ki sem jo postavila pod pavs papir. Nanj sem s pomočjo Ranger embossing pisala prerisala skico. Pavs papir sem potem embosirala s črnim embossing prahom.



 

Z različnimi šablonami sem izrezala listje, ki sem ga pobarvala z distress Inki, in sicer z bundled sage, shabby shutters in forest moss.

Nato sem se lotila sestavljanja. Na osnovo kartice sem nalepila izbran papir, drug sloj je v zelenem odtenku natrgan pas. Nanj sem nato raztegnila povoj, ki je služil kot "podlaga" za pajkovo mrežo. S silikonskim lepilom sem na mrežo prilepila pajka (P.S. ugotovila sem, da silikonssko vroče lepilo in embossing ne gresta ravno skiupaj 🙈). Čezenj sem s pomočjo nacufane gaze naredila kopreno. Dodatno sem okrasila še s krogom z motivacijskim napisom. Na zadnje sem dodajala liste. Čisto po naključju sem dobila idejo, ko sem videla kakšne kupčke mi je naredila lepilna pištola, da jih uporabim na kartici kot pajkove kokone. Kartico sem zaključila z izrezom Najlepšega para vse najboljše. Čez napis sem želela napeti pajčevino, ki sem jo ustvarila z nitkami silikonskega lepila.


  








 

Kartico prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Uuuu tole je pa umetnina in pol. Čudovito... hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau! Že nad pajkovo mrežo sem navdušena, kje je pa še vse ostalo! Krasno si zmešala različne tehnike in ustvarila čudovito voščilnico. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sonja. Pohvale od mojstrice (spremljam Vaše delo) so veliko vredne.

      Izbriši
  3. Fantastična ! Tole je res Mix Media, saj tvoja voščilnica zajema toliko različnih materialov in dodatkov. In še ena pohvala za opis ustvarjanja, saj se vse rade kaj novega naučimo.. Prisrčna hvala, da si se pridružila Izzivu v Veseli Hiški. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, to pa je mojstrovina in pol. Navdušena sem nad tvojo fenomenalno kreacijo. Kako super pajkova mreža in tudi vsi ostali dodatki... Hvala, da si se nam pridružila pri izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar