Mama je ena sama

Teden se je začel lepo. V ponedeljek je meni ena najljubših oseb na svetu, moja mami, prazovala ?? rojstni dan (baje se o številkah ne govori). 😁 Ker si nikoli ničesar ne želi za rojstni dan, sem rekla naj bo letos vsaj voščilnica nekaj posebnega.

Punce iz Darilnice Klavdije (FB - Papirčkarice) in punce s Craftalnice so ponudile idealno kombinacijo izzivov za ta namen. Še enkrat več se je izkazalo, da sem začetnica v svetu papirčkanja, scrapbookinga, ipd., saj nisem še nikoli izdelala easel kartice. Tokrat sem vsaj vedela za kaj se gre. Odločila sem se, da jo izdelam v prelepih pomladnih pastelnih barvah, ki jih je za Craftalnico izbrala Goga.

Želela sem si voščilnico, ki bo nekoliko drugačna od klasike. Voščilnico, ki bo sama po sebi krasila mizo ali poličko, hkrati pa bo skrivala srčno voščilo.


Iz foto kartona sem izrezala obliko, S pomočjo plošče za utore sem naredila prepogibe na želenih mestih. Seveda bi lahko to naredila na roke, a gre s ploščo veliko lažje in lepše.


K sreči je bila barvna paleta določena že s samim izzivom, kljub temu pa sem nekaj časa porabila za pregledovanje papirjev, ki jih bom uporabila. Vsaka ustvarjalka ve, da je to en lepših trenutkov, ko brskaš med zalogami in se odločaš kaj ti je v tistem trenutku najbolj všeč. Široko izbiro papirjev za vse okuse najdeš na spletni strani Darilnice Klavdija. Nekaj od teh, ki so na sliki sem tudi sama kupila tam.


Izrezane papirje sem embssirala z embossing srajčko, ki se je čisto po naključju lepo ujemala s potiskanim papirjem. 


Končna postavitev na kartici je izgledala takole.


 Prvo stran krasijo kvadrati izrezani s šablonami kvadrata s šivi Najlepšega para, nekaj čipke in dve "zastavici", ki sem ju izrezala na roke. Sledil je meni osebno drug najbolj zanimiv del izdelave voščilnice. Okrasitev, kaj bo na kartici, kje na kartici, koliko stvari bo gor, kje bo voščilo... Nekako najbližje mi je shabby chick ali pa vintage stil voščilnic in tako sem okrasila tudi to kartico. Papirnate rožice so nepogrešljiv del teh stilov. Tole je samo en del tistega, kar je v moji trenutni zalogi. Če še koga zamikajo je tu povezava so vseh mogočih barv, velikosti in oblik cvetkov - rožice.



Posebnost tokratne voščilnice je, da jo je krasila tudi moja prva, ogleda vredna, rožica iz fomirane pene, ki sem jo naredila na delavnici Darilnice Klavdija izdelovanja rožic z Gogo. Goga hvala za vse namige in nasvete. ;) Napise z voščili sem naredila s štampiljkami, WOW embosing blazinico in srebrnim Ranger embossing prahom. Spodaj je nekaj slik končnega izdelka.








Draga mami še enkrat vse najboljše iz srca. Rada te imam :*

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful project Thank you for joining us at Ike's World Challenges. Good luck Ginny DT for
    Ike'sWorld challenge
    My Blog As I do Rodos

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesela sem, da smo te z izzivi navdihnile za tako krasno voščilnico. Tudi z objavo si se zelo potrudila in pokazala postopek izdelave. Med rožicami pa ne najdem tvoje, so vse zelo lepe! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja. A veš kje se skriva moja rožica? V sklopu slik na koncu, 2.slika po vrsti zadaj za metuljevimi krili belo roza in roza pašniki se vidijo. Lepo se je vključila v šopek strojno dodelanih vrtnic 😁

      Izbriši
  4. Very beautiful and such a wonderful design. Thank you for coming to play at IKEsWORLD Challenges.
    Hugz
    IKE

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    OdgovoriIzbriši
  5. I love this shaped card and THANK YOU so much for the tutorial!!!
    Thanks so much for participating in our Brown Sugar challenge. Hope you participate in our next!!
    Kisssssssssssssssssssss
    Bettascrap DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito easel voščilnico si naredila in krasno uporabila našo barvno paleto :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna voščilnica. Prav vsi elementi so mi všeč. Hvala, ker si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp, Jasmina.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno, krasno. Kakšna začetnica, lepo tze prosim, voščilnica je vrhunske izdelave. Zelo lepo si jo sestavila, izdelala zanjo še rožice, es veliko truda.
    Pa še objavo si tako lepo sestavila, pokazala postopek izdelave, navdušena sem.
    Hvala ti za lepe besede, užitek je imeti tako zavzete učence, prav ponosna sem na vas.
    Hvala tudi, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. That is utterly incredible. WOW! Thank you for taking the time to join in with our challenge and sharing your creativity with us, I love to see your talent, creativity and imagination at work. I hope to see more of your creativity in the near future. Love 'n' hugs Sall IkesWorld Challenges DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar