Steampunk prijateljstvo



Po res dolgem času sedem za računalnik in se prijavim na blog. Preglejujem strani in sama sebe krcam, kako je lahko minilo več kot pol leta od zadnje objave. Lenoba, čisti lenoritis z moje strani in danes bom prekinila začaran krog. Seveda sem v tem času ustvarjala, le objave so manjkale.

Danes bom predstavila enega zadnjih izdelkov, ki sem se jih lotila. Če sem iskrena, je bil ta izziv najbolj izven mojih okvirjev do sedaj. Pred kratkim je prijateljica praznovala rojstni dan in če ne bi imela popolnoma prazne glave kaj ji podariti, bi tako kot največkrat naredim v takem primeru, ta izziv preskočila. A tokrat sem rekla pa poskusimo. V najslabšem primeru bo izdelek romal v smeti.

Dekleta iz Darilnice Klavdija so si zamislile, da bi tokrat ustvarjalke predstavile svoje izdelke na temo STEAMPUNK. Stric google je z veseljem priskočil na pomoč pri dešifriranju teme, saj nisem imela pojma kakšen stil je to :) Bolj kot sem gledala, bolj sem ugotavljala, da to res, ampak res ni moja cona udobja. Kako iz nečesa "grdega" narediš nekaj lepega. Nemogoče. Vsaj zame. V pomoč mi ni bil le spletni brskalnik pač pa tudi youtubom. V vodilo in navdih mi je bil ta posnetek.

Moram priznati, da sem najprej ugotovila, da niti nimam materiala za to temo. K sreči imajo naši moški delavnico doma pa tudi kakšno pivo spijejo, tako da nabiranje kovinskih elemntov ni predstavljalo pretirane težave. V Tediju sem kupila platno, akrilne barve sem imela že doma od ne vem kod ( z vseh vetrov), od preteklih nerealiziranih projektov mi je ostala strukturna pasta (bel Gesso), lepil pa pri ustvarjalkah tako ali tako nikoli ne manjka.

Ustvarjalni nered, nekoliko se vidi osnovno platno (pozabila sem slikat)
Najprej sem platno prebarvala na črno in ga poskušala postarati v vintage stil. Ker za enkrat v svoji zbirki še ne posedujem barv v spreju, sem si jih pripravila sama iz akrilnih barvi in praznih posodic za pršenje. Med posameznimi koraki sem platno sušila z grelno pištolo, da se ni vse skupaj razpackalo. Po barvanju sem en del premazala z navadnim lepilom rahlo posušila, čez nanesla Gesso in posušila s pištolo. S tem sem dobila videz popokane paste. Mogoče še komu pride prav ta trik. Prav tako sem platno oblepila s posameznimi kosi papirja, pa papirnato brisačko, nekaj mrežice in tako naredila podlago za nadaljevanje izdelka.





Na internetu sem poiskala sliko mladenke, ki sem jo natisnila in prilepila na fotokarton. Njena prinčeska je postala cilj mojega projekta. S pomočjo mini verige, vijakov, matic, podložk, zamaškov od piva, žičk, vzmeti (fedrčki po domače), rožic, risalnih žebljičkov in jezičkov od pločevink sem ji ustvarila najlepšo prinčesko na svetu :) Manjkalo ji je še nekaj nakita in oblačila za kar sem uporabila, kristalčke, alu folijo in čipko. Ko je bilo vse prilepljeno, kar se sliši enostavno pa ni, sem vse skupaj premazala s strukturno pasto in se ponovno lotila barvanja.




Na koncu je manjkalo le še nekaj lepotnih detajlov - odtisi s štempiljkicami in posvetilo. Na svoj končni izdelek sem več kot ponosna. Z veseljem sem ga predala Katji, ki ji že krasi stanovanje. Draga Katja, še enkrat vse najboljše :)

Končni izdelek - sem kar malo važna

Izbrana tema in motiv mi je omogočila sodelovanje v še nekaterih drugih izzivih. Spodaj je seznam na katere izzive prijavljam svojo umetnino:


Komentarji

  1. Lepo je videti, da si prilezla iz cone udobja s tako bogatim izdelkom! Krasna uporaba čipke! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo domiselna uporaba čipke, krasno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Res da je ni veliko, a je lep dodatek in popestritev platna.

      Izbriši
  3. You tried very well,love the concept....the steampunk style,creation has no rules so it's all about creativity...thanks for playing on Scrapping4funchallenges,hope to see you next challenges

    Hugs
    Rituparna DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastično platni si naredla prijateljici, verjamem, da je bila zelo vesela darila.
    Hvala ti, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Goga. Vloženo je bilo kar nekaj truda, tako da sem vesela, da je končni rezultat všečen meni, prijateljici in vam ustvarjalkam.

      Izbriši
  5. Čudovita kreacija - hvala, ker jo deliš v galeriji Scrapping4fun - pridi še ::-)
    Prijeten zaključek nedeljeti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito sliko si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar