Sonce pomladi

Feeling sketchy 

Tokrat sem si sposodila naslov čudovite pesmi slovenske skupine Pepel in kri. (Če te slučajno zamika, da bi jo tudi ti poslušal/a je TU povezava).

Zopet lovim zadnje trenutke izziva. Včasih se mi zdi, da sama sebe komaj lovim :) Vseeno pa sem morala narediti to voščilnico, saj me je skica, ki so jo objavila ustvarjalana ekipa bolga Feeling Sketchy, kar klicala.




Nekateri niso ravno navdušeni nad tovrstnim izzivi, kjer obstaja "predpis", ki se ga moraš držati. Kot res vrhunski kuhar, ki bi moral kuhati po receptu. Mogoče je res nekoliko težje, a je hkrati tudi osvežujoče, saj malo omeji neskončne možnosti. Včasih se v mislih, kar bliska od vseh idej, kombinacij, postavitev, okrskov... In ko dobiš v roke skico, se misli hitro zbistrijo in ustvarjanje se začne.


Malo zabave, nekaj rožic, in taaadaaaa.... Nastalo je tole



Kartico prijavljam na izzive:

Komentarji

  1. krasno barvita in tudi jaz obožujem rožice. Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina. Mislim, da nas je kar nekaj takih, ki smo to pomlad zaljubljene v rožice.

      Izbriši
  2. In nastala je čudovita, bogata voščilnica, polna rožic, ki ne smejo manjkati ne spomladi, še posebej pa marca, ko se s hvaležnostjo obračamo na ženske in posebej še mame. Hvala, da si odprlamoj izziv in ga posula s cvetjem. Tudi skico si odlično uporabila. Tudi sama sem čez dalje bolj navdušena nad izzivi, tudi meni pomagajo razviti idejo in pa narediti nekaj, kar se sama nebi nikoli spomnila. Hkrati pa še razveselijo tistega, ki jih pripravlja. Še vabljena, tale mesec bo malo daljši.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si se lotila naše skice in naredila čudovito voščilnico :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Feeling Sketchy!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja. Tokrat nas res ni bilo veliko, ki bi se je lotile, a sem vesela, da je meni uspelo najti čas.

      Izbriši
  4. Lovely card. Love the way you have used our sketch. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  5. What a beautiful card.
    Thank you for participating in our challenge.
    Good luck and see you next time.
    Hugs Bianca.
    DT Scrapping4funchallenge.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar