Dan najlepših sanj


Ker to je dan
najlepših sanj
ki trajal bo za vedno.
Utrip srca
me vodi tja
kjer je ljubezen
prava.


Za uvod sem si sposodila besede Reginine evrovizijske pesmi Dan najlepših sanj. Z mesecem majem se dokončno in 100% začenja sezona porok. Priznati moram, da se jih rada udeležujem in opazujem pare, ki si obljubijo večno zvestobo. Zame so to nekakšni mini prazniki ljubezni. Zato mi je še v posebno veselje izdelati čestitko za to posebno priložnost.

Ta je namenjena paru, ki praznuje svoj dan v naravi, na pikinik prostoru v družbi zabave željnih povabljencev. Izbira barvne sheme je bila zato dokaj preprosta. Kar se tehnike izdelave tiče pa so mi zopet pomagale punce iz Craftalnice, saj so pripravile nov izziv - vroče embosiranje.

Osnova za voščilnico je iz Darilnice Klavdija 15cm x 15cm. Pearl smetanast papir sem se odločila uporabiti za ozadje. S pomočjo stencil šablone in embosing praha Frosted Crystal Antiquities sem pričarala, meni osebno, nežno čarobno ozadje.Če boste gledali kakšne Youtube posnetke ustvarjalk, boste opazili, da pred embossiranjem, za lažje odstranjevanje odvečnega prahu pred toplotno obdelavo, uporabljajo posebne blazinice. Jaz sem si pomagala kar z otroškim pudrom. Mogoče ta trik pride še kateri prav.

Tim Holtz stencil šablona je prilepljena z mikroporjem.


Ozadje čestitke

Za okrasitev sem uporabila papir z vzorcem listkov, ki me je navdihnil za preostale elemente čestitke. S pomočjo rezalne šablone sem izrezala listke. Premazala sem jih z WOW embossing blazinico in posula s prozornim WOW embossing prahom. Postopek sem ponovila dvakrat. S tem sem dosegla, da so bili listki res v celoti embosirani in da so dobili prav poseben lesk. 

1. listek je že toplotno embosiran 2. listek je samo odtisnjen z blazinico 3.listek je samo izrez iz barvnega papirja

končni rezultat

S pomočjo šablon Najlepšega para sem izrezala kvadratke s šivi (ker mi je enojni šiv ljubši jih obrežem). Manjše, bele kvadratke sem želela potiskati s štempiljko mini rožice in embosirat s prozornim prahom. Na žalost ali pa na srečo, saj mi je bil končen rezultat še bolj všeč, je bil motiv rožice preveč droben, zrnca prahu pa preveč gorba in se odtis ni dobro "naredil". Dobila pa sem naključne packe 😀 Čez sem barvala z Disstres blazinico Ground Espresso (resist tehnika).


Kvadratke sem nato zlepila skupaj in jih nalepila na belo moos gumi, da sem dobila nekaj volumna. Kljub temu se mi je zdelo, da nekaj manjka. Odločila sem se dodat še krog izrezan s šablono z Aliexpressa, ki mi je zelo pri srcu. Ker je dokaj fina struktura nisem bila prepričana, da mi jo bo uspelo ustrezno premazati z embossing blazinico, zato sem še pred rezanjem karton prelepila z dvostranskim lepilom. Po rezanju, sem odstranila zaščitno folijo lepila in posula z bronastim Ranger embossing prahom ter segrela s toplotno "pištolo".

lepljenje obojestranskega lepila

Brez rožic seveda ne gre. Manjše bele so kupljene, večjo pa sem izdelala sama. Uporabila sem štanco EK Tools retro roža large, belo fomirano peno, bele prašnike in Distress Ink Twisted citron. Še enkrat hvala Gogi za inštrukcije na delavnici. Še pridem 😉 Zdaj mi končno uspe naredit izdelek, ki ga s ponosom dam na voščilnico.

moja rožica

Čestitki je manjkala le še pika na i - perlice. Kot nalašč jih nisem imela v zeleni barvi. Zato sem jih izdelala sama. Na nelepljivo zaščitno podlago sem z grelno pištolo nakapljala lepilo in ga posula z zelenimi bleščicami. Nekaj je bilo ponesrečenih kapljic, saj niso bile okrogle pa tudi prehladne, da bi se bleščice prijele. Ko pa sem se zverzirala, je kar šlo. Bleščice sem želela še dodatno fiksirat, zato sem nekaj narejenih perlic posprejala z lepilom v pršilu, kar se je izkazalo za napako (izginil je lesk). Odločila sem se za tanek sloj laka za lase.

perlice

Končno voščilo sem izdelala s pomočjo rezalne šablone čestitke Najlepšega para in ene od štampiljk iz kompleta štampiljk z voščili od Maveluja. Iz navadnega fotokartona sem izrezala pet napisov čestitke in jih zlepila enega na drugega, da sem dobila volumen. Napis sem nato embosirala z že prej omenjenim bronastim embosing prahom. Napis ob poroki pa sem odtisnila, embosirala in ga nato nalepila na samolepilne 3D blazinice. Spodaj je slika končnega izdelka.






Izdelek prijavljam na naslednje izzive:




Komentarji

  1. Uuuuu, veliko različnih učinkov si dosegla z embosiranjem in na voščilnici vse lepo paše skupaj! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogoče se malo pozna, da je tolotni embosing meni ena ljubših tehnik 🙈🙈🙈😁

      Izbriši
  2. Zelo lepa voščilnica je nastala! Hvala, ker si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp, Jasmina.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita poročna voščilnica, koliko krasnih detajlov si dodala nanjo. Zelo mi je všeč.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito voščilnico si naredila :-)) Všeč mi tvoje embosiranje.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar