1+1=3

Čestitka ob rojstvu


Vsaka čestitka ima svoj čar, vsaka je po svoje lepa, vsaka unikatna. A včasih si želim nekoliko izstopit iz okvirjev. Tako je nastala ta preprosta, a zanimiva čestitka ob prihodu novega člana družine. V sebi nosi zgodbo in pot, ki kažeta na cilj.


Z Distress Oxide sem pobarvala ozadje, iz potiskanega papirja izrezala kroge nato pa jih zapolnila z motivi, ki sem jih pospremila z lastnoročnim napisom (sem si pa zaželela, da bi obvladala lettering ;) ). S šablono najlepšega para sem izrezala še napis čestitke.

Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Lepo, da si spet prišla in nam pokazala še eno izvirno, nekoliko drugačno idejo ! Lepe pastelne barve in vsa sporočila raznežijo srce! Lepo se imej. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo voščilnico si ustvarila. Všeč mi je, da si stopila iz okvirja. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Super card, thanks for joining us at MAWTT. Xxx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar