50 odtenkov vijolične

Enobarvni svet


Svet ustvarjanja je naravnost čudovit. Ne glede na to koliko časa že pluješ v njem, vedno lahko najdeš nekaj novega, še neraziskano področje ali star trik predstavljen na nov način. Ob besedi monokromatsko najprej pomislim na črno-bele fotografije, ki jim je sledil črno bel film. Dan danes pa živimo v svetu miljon odtenkov različnih barv. Ste kdaj pomislili, da bi si odvzeli vse te neštete možnosti? Da bi svet gledali samo v eni barvi? Ravno tak izziv so nam postavile Papirčkarice. 

Izbira je bila naša. Lahko si se odločil za katerokoli barvo, a smel si uporabiti le to z nekaj dodatki bele ali črne. Sprva sem rekla, o ne, to pa ne bo šlo. Fuuuj vse v eni barvi. Gledala sem inspiracijske izdelke članic ustvarjalnega tima in jih občudovala. Sploh niso bili napačni. No pa sem poskusila še sama. 

Izbrala sem si vijolično barvo, ker se mi je zdelo, da imam doma dovolj različnih odtenkov ustvarjalnega materila. Le zakaj 😏 Mogoče ker je ena mojih ljubših barv, poleg zelene in roza 😁 
 
 
Iz različnih potiskanih papirjev sem izrezala vijolične rože in jih razporedila po voščilnici. Iz enobarvnih vijoličnih papirjev sem s šablonami izrezala nekaj zrazličnega "zelena". Na osnovo sem nalepila različne kvadrate potiskanega papirja, ki sem jih po robovih obdelala s cefralnikom papirja. Večinoma gre za Lemoncraftove papirje iz zbirke my Sweet provance. Iz navadnega papirja sem izrezala petlistične cvetove in jih oblikovala v dve zaprti vrtnici in en odprt cvet. Moram priznati, da je bilo mal nerodno delat z navadnim papirjem, saj se ni obnašal tako kot sem želela. Ni se upogibal, ni se hotel oblikovati se je pa zato zelooooo rad trgal 😁 A vztrajnost se je izplačala. 
 
 

Vse elemente sem po lastnem okusu razporedila počestiki in še dodala 70tko, saj je čestitko dobila v dar slavljenka častitljivega praznika.

Oglasite se še kaj na mojem blogu. Komentarji, kritike in pohvale več kot dobrodošli. Do naslednjič vam želim lep dan.


Komentarji