Ker 80ta so b'la leta...

Takoj, ko sem izvedela, da moram izdelat čestitko za 80. rojstni dan, se mi je začela vrtet po glavi pesem skupine Agropop. Sicer pesem nima nobene povezave s tem častitljivim praznikom, a mi ni in ni dala miru. Tako sem si prižgala Youtube in se prepustila ustvarjanju.

Za ljubiteljico rož je nastala cvetoča čestitka. S pomočjo maskiranja sem na akvarelni papir večkrat odtisnila rože in jih nato pobarvala.


Ker sem bila v tem času omejena z ustvarjalnimi pripomočki, sem rože morala pobarvati z navadnimi barvicami, čeprav je bil prvoten plan nekoliko drugačen.

Na koncu je bilo potrebno dodati le še številke in čestitka je bila končana. 



Komentarji

  1. Zelo lepo si dokončala rožice. Pobarvane so lepo in zlata številka je lep dodatek.
    Sedi 5.
    Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če ti pa učiteljica da 5, potem si pa zaslužiš nagrado 😁 Moram možu povedat, da mi sigurno pripada kakšen nov ustvarjalni material 😂 Hvala Goga

      Izbriši

Objavite komentar