Prava mama

čestitka za materinski dan 

Punce iz Craftalnice so tokrat za izziv izbrale voščilnico z verzom. Takoj, ko sem vidla temo, sem vedela kaj bo na moji čestitki in komu bo posvečena. Mame... Polne ljubezni, topline, vedno na voljo za tolažbo in topel objem. Edino prav je, da se jim zahvalimo, za vse kar nam dajo. Tone Pavček je s svojim verzom lepo povzel moje misli.

Vsaka mama je prava mama, 
dana za srečo in na veselje.
Prava. In ena sama.
Za vse življenje.


Izziv Craftalnice sem združila še z izzivom Vesele hiške in naredila še eno čestitko v mix media stilu. Na osnovo sem nalepila vzorčast papir, s stencil šablono in strukturno pasto sem naredila mandalo in začela z okraševanjem čestitke. Za sredinsko rožo sem uporabila vrtnico, ki sem jo izdelala na delavnici z Jasmino Juš (@handmadebyjasmina).


 Dodala sem ji "divje" vrtnice iz blaga (ostale so od nekega umetnega šopka, ki sem ga po odsluženem namenu "raztrančirala"),  kupljene papirnate nežno roza vrtnicame, listje iz akvarelnega papirja pobarvano z Disstres Inki (Bundled sage, shabby shuters, mowed lawn, forest moss). Venček rož sem dopolnila z medaljom, polperlicami in belimi spiralami, ki se nekoliko svetijo. V sredino venčka sem dala okvir, ki nosi Pavčkov verz.





Čestitko prijavljam na naslednje izzive:




Komentarji

  1. Krasen šopek in lepa bohata voščilnica. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Bogata, lepa in romantična. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vama za tako čudovit izziv. Obljubim, da se bom družila z vama tudi v prihodnje.

      Izbriši
  3. Ooo, kako lepa voščilnica ! Vsak detajl je čudovit : ozadje, vrtnice in napis. Prekrasna voščilnica za mamo , ki resnično le ena sama, ki ostane v tvojem srcu za vedno. Hvala za obisk v Veseli HIški in naj se te sreča dotakne. Lep dan želim, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Veana. Ustvarjanje te čestitke mi je bilo res v veselje, kar se verjetno tudi vidi.

      Izbriši
  4. Tako bogata in čudovita voščilnica s prekrasnim verzom. Hvala, da si nam jo pokazala tudi v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesela sem, da si se nam pridružila tudi pri izzivu CRAFT-alnice, kjer sem bila gostja meseca januarja.

      Izbriši
    2. Hvala Valerija. V Veseli hiški ste ta mesec izbrale izziv, ki mi je res pisan na kožo. Ko pa mi ga je uspelo pokombinirat še s Craftalnico, sem pa "zadela jackpot" . :)

      Izbriši
  5. Zelo lepa in zelo bogata voščilnica v mešani tehniki. Krasen verz si izbrala. :-) Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sonja. Resnično sem vesela vašega bloga in izzivov, ki nam jih postavite. Ta mesec ste izbrale temo, ki je meni pisana na kožo.

      Izbriši
  6. Vesela hiška je zadišala in zacvetela s tvojo bogato voščilnico. Izbrala pa si verz, ki je eden izmed mojih najljubših - z njim se povežem s svojo mami tam daleč za mavrico in s svojimi tremi otročiči kot mamica.
    Hvala, ker si se nam zopet pridružila in hvala, ker si me raznežila.
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Majda. Tone Pavček piše res čudovite verze, ki pobožajo dušo. Kako le ne bi potem izbrala teh lepih besed, da krasijo čestitko.

      Izbriši
  7. Čudovite vrtnice. in čudovita kar cela voščilnica.
    Hvala, da si se nam pridružila pri ustvarjanju za Craft-alnico. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Goga. Vedno mi je v veselje, ko se lahko pridružim Craftalnici.

      Izbriši
  8. Zelo lepo in bogato s cvetjem voščilnico si naredila :-)) Lep verz si dodala.
    Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja. Res je bogata, tako kot smo bogati mi, ki imamo super mame.

      Izbriši
  9. Hello… Thanks for sharing your beautiful floral card with ‘Moving Along with the Times Challenge Blog’; it fits perfectly with our ‘No image’ challenge theme. Hope you can join us next month for our new challenge and good luck in the draw. Diane Louise (Team Leader) xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Izjemno lepa mi je...hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar