Ljubezen je b'la, ljubezen še bo

ko mene in tebe na svet' več ne bo

Za današnjo objavo sem si zbrala ta ljudski verz, ker se mi zdi še kako resničen. Ker smo minljivi in ker se premalokrat zavedamo, da imamo le odmerjeno količino trenutkov na tem svetu, se mi zdi prav, da izkoristimo vsako priložnost za praznovanje ljubezni.

Bliža se Valentinovo in naredila sem nekaj "neklasičnih" čestitk, kar se izbora barv tiče.


Srčke sem izrezala na roke, saj nisem imela šablone, ki bi mi bila všeč (a se to dogaja tudi vam - v celi poplavi šablon mi manjka ravno taka...) S škarjami z različnimi rezili sem izrezala kvadratke v natur barvi, sredino pa sem okrasila z lesenimm srčkom z malim rdečim detaljem. Idejo sem dobila na Pintarestu.


Drugo voščilnico sem naredila bolj nežno. Rožaste srčke sem obesila na na roke narisane vrvice, narisala okvir in dodala napis. Čestitko sem zaključila s polperlicami.


Ta pa je nekoliko bolj igriva. Naredila sem čestitko na variacijo igre 4 v vrsto. Hkrati pa sem želela poudariti, da je ljubezen res igra samo za dva, kot so prepevali  Game Over. Reciklirala sem karton iz bomboniere Toffifee, s črko x izrezla križce in srčke s šablono srčka, ki sem jo dobila kot darilo ob naročilu Najlepšega para.

Čestitke prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Čudovite so in zelo domiselne!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. What a great selection of cards, you have been busy. Thanks for sharing with us at The Male Room.
    Linby x
    DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Indeed I have been. I am so happy I managed to join your challenge, since male cards are kind of a difficulty for me :)

      Izbriši
  3. Sem že zdavnaj komentirala, pa je izgleda veter odnesel.... Skratka, želela sem potrditi tvojo izjavo in ti izreči dobrodošlico v moji galeriji, kjer je že ozračje nabito z ljubeznijo. Hvala za sodelovanje in še se oglasi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako simpatične valentinove voščilnice si naredila :-))
    Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu The Male Room.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja. Voščilnice za moške so zame reeeeeeees izziv. Sem vesela, da mi je vsaj enkrat uspelo sodelovat. Se potrudim še kdaj :)

      Izbriši

Objavite komentar