Opičje norčije


Ko pomislim na otroštvo in otroke, pomislim na igro, navihanost in ogromne količine energije. Ne malokrat se sliši iz starševskih ust: " Ne skači kot opica." In ravno opice so tiste, ki so me asociirale na ta čas.Nastala je čestitka za rojstni dan. Ker si nisem želela izdelati še ene čestitke, kjer bi uporabila več slojev papirja, sem se odločila, da poskusim nekaj drugačnega.


Odločila sem se, da poskusim maskiranje. Maskiranje je tehinika, kjer en motiv prekriješ/zaščitiš in čez naneseš nov sloj (barve, odtisa,...). Ko odstraniš zaščito, izgleda kot da je prvotni motiv v ospredju. Tako sem na voščilnico najprej odtisnila opico, jo zaščitila in se lotila ozadja. Ker nisem imela ustrezne stencil šablone, sem si jo izdelala sama. Iz kartona sem s pomočjo rezalnih šablon listov izrezala liste, negativ pa sem uporabila kot šablono. Za barvanje sem uporabila Distress Ink blazinice.

 

Sredinsko okno sem izrezala s šablono kroga. Ker se mi je zdela voščilnica prazna, sem dodala notri opico na veji in nekaj listov, ki sem jih izrezala.Za ozadje sem uporabila prosojni papir, ki je dodal piko na i.  Na koncu sem dodala še voščilo vse najboljše, ki sem ga vroče embosirala.


V teh norčavih pustnih dneh naj vas zadane otroška igrivost in opičja norčavost.






.


Komentarji