Ljubezen je v zraku


Nekaj je v zraku. 
Lepega. Nežnega. 
Mimobežnega. 
Nekaj je v zraku. 

 Nekaj je v zraku, 
kot vonji cvetlic, 
kot lučke kresnic 
svetlečih v mraku. 

 Čuti se. Sluti. 
Kot dih in drget. 
Kot šum in šepet
 v slednji minuti. 

Nekaj je v zraku, 
kar odseva v očeh, 
kar odmeva v ljudeh 
na vsakem koraku. 

 Je to za pesem 
skrivnostni navdih? 
Ali ljubezen? 
Njen dih in vzdih?
(Tone Pavček)

Današnjo objavo sem želela pospremit s to čudovito pesmijo našega velikega pesnika, ki iz rokava kar stresa čudovite verze za vse in vsakogar. Valentinovo je že (skoraj) tu in z današnjo objavo zaključujem serijo srčkastih čestitk. Tokrat so nastale bolj nežne in mehke čestitke, take bolj za pobožat žensko dušo. So čisto enostavne, a meni neskončno čudovite.








Čestitke prijavljam na naslednje izzive:
Love to scrap challenge blog - Red and/or Pink equales Love
Daring cardmakers - February 2020 Elemental Inspiration (1st card pastel colours, heart, twine, scaloped edge of sentiment) (3rd card pastel colours, hearts, ribbon)

Komentarji

  1. Lepo si začela predvečer praznika in to z voščilnicami, ki so ti upravičeno lahko pri srcu, saj so nežne in nekaj posebnega. Ljubezen je res v različnih odtenkih, kot tvoj tris voščilnic.. Hvala, da si jih postavila tudi na mojo poličko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ArtMBR. Čestitke ljubezni so mi posebej pri srcu, pa naj bo to Calentinovo, poroka ali rojstvo. Se mi zdi, da se na njih vedno čuti taka sreča in zadovoljstvo.

      Izbriši

Objavite komentar