Božični izziv

52 Christmas Card Throwdown April Sketch

Še en petek je naokoli in spet lovim zadnje trenutke, da prijavim kartico na izziv bloga 52 Christmas Card Throwdown. Prvi izziv v mesecu je vedno skica. Te so meni zelo ljube. Vedno komaj čakam, da imam priložnost ustvariti nekaj po skici.






Izbrala sem nekoliko bolj netradicionalne barve, a sem z rezultatom zelo zadovoljna. Nekoliko težav mi je zopet povzročilo embosiranje, a sem ugotovila, da imam pregrob embossing prah. Bo treba v shoping :)

Čestitko prijavljam na naslednje izzive:




Komentarji

  1. elle est si moderne et originale cette carte, les couleurs sont superbes , merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je tvoja praznična voščilnica in zelo všeč mi je kako si se lotila naše skice :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous card, lovely paper. Thanks for sharing with us at the Holly and Ivy Christmas Challenge. Take care, Shona xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Thank you Darlene. i was happy to join you for the first time.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar