Otroški smeh

Otroški smeh


Počasi se stvari obračajo na bolje in upam, da bomo kmalu lahko svobodno zadihali. V zraku se že čuti nekaj več pozitivizma. Tudi sicer, ampak zdaj pa še toliko bolj drži, da so naši otroci naš največji zaklad. Učijo nas iskrenosti, igrivosti, pristnega veselja in gromkega smeha.

Izdelala sem dve čestitiki za rojstni dan. Ena za punčko in ena za fantka. To je en najpomembnejših dni v otrokovem letu in prav je, da se ga primerno obeleži in da jim morda ostane nekaj za spomin.





Lahko bi rekla, da sem to čestitko začela že pred časom. Motiv fantka s torto sem dobila na delavnici z Lauro Strah, ki nas je učila kako pobarvati odise štampiljk. Človek bi mislil, da je to čisto enostavno. :) A je kar nekaj mojstrstva potrebno, da lepo pobarvaš odtis. Motiv sem natančno izrezala.



Ozadje voščilnice sem poškropila z mekaj metalic srebrne barve.



 Iz sivega papirja sem izrezala krog, ga potiskala s štampiljko besedila, tagec sem izrezala na roke iz Lemoncraft papirja, prtiček sem prerezala na pol in ga prilepila s srebrnim okrasnim lepilnim trakom. Na koncu sem poškropila kartico s še nekaj barve, dodala mašnjico in nekaj kristalčkov.



Čestitka za punčko ima ravno tako za osrednji motiv odtis štampiljke, le da sem ga tokrat pustila v okvirčku. Ozadje sem naredila iz modrega papirja in štampiljko metulja. Dodala sem satenast trak, nekaj rožic in napis Najlepšega para vse najboljše.

Čestitki prijavljam na naslednje izzive:









Komentarji

  1. Kako veseli in razigrani sta tvoji voščilnici.
    Čudovit uvod v rojstnodnevno praznovanje.
    Hvala., ker si z dekliško okrasila galerijo Scrapping4fun, Majda DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely card and cute images!

    Thank you for joining in at Scrapping4funChallenges DT Val x

    OdgovoriIzbriši
  3. Zečlo prikupni voščilnici! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si izrezala celoten motiv.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful card. Thank you for sharing

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako luštni motivi. Otroški rojstni dnevi so super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Keti. Res je otroški rojstni dnevi so nekaj posebnega. Iskreno veselje, smeh in en kup igre :)

      Izbriši
  7. Luštni voščilnici. Lepo si ju pobarvala in sestavila. Hvala, da si se nem pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. Wonderful creation - thanks for sharing with us at the Love to Craft Challenge Blog.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar