Božično nebo


Karantena oz samoizolacija še vedno traja. In bolj kot kadarkoli prej sem vesela, da imam ustvarjanje, da imam družino, ki me v tem podpira in da imam svobodo in čas, da se za vsaj kratek čas odklopim in potopim v svoj svet.

Še en teden je naokoli in blog 52 Christmas Card throwdown je poskrbel za še en izziv. V tednu, ko od nas pričakujejo, da pokažemo svojo tehniko, so si zaželele voščilnico z oknom. Nekatere so se lotile upodobitve okna na čestitki, spet druge pa smo ustvarile odprtino na čestitki.

Razmišljača sem kaj lahko naredim drugače kot po navadi. Spomnila sem se na videe Jennifer McGuire, ki si iz barvnih kartonov naredi osnovo, ki jo potem potiska z barvnimi blazinicami, da dobi vzorec. Tako je nastala ta osnova.



Za mojo odprtino sem želela pokazati božični večer v komercialnem sijaju. Torej ne božje družine v hlevcu, pač pa Božička na nočnem nebu, ki hiti z dostavo vseh daril pridnim otrokom. Navsezadnje je tudi to en čar božiča. Ker že kar nekaj let za božič ni bilo snega, sem si zaželela snežne pokrajne Najprej sem odtisnila smreke, ki sem jih maskirala.










Nato sem izrezala še krog, da sem naredila luno in začela s senčenjem. Uporabila sem Dissttes inke in oxid. Inki so bili odtenki Salty ocean, mermaid lagoon, seedless presrves,  oxid pa chiped saphire. Z rezultatom nisem popolnoma zadovoljna, a je kar sprejemljiv glede na to da sem šele drugič v življenju tako uporabljala inke (prvič na delavnici z Andrejo Majhen). Nato sem posenčila še sneg in mu dala nekaj modrine.






Božično voščilnico sem za ključila z voščilom v dveh delih. Želimo vam se vidi na prvi strani čestitke, notri pa je vidno sporočilo vesel božič.






Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. WOW, this is a beautiful creation, I love how you have shown us how to do it too. I hope that you are safe and well. Thanks for sharing with me over on Fezziwigs Festive Frolics, Hazel xx

    OdgovoriIzbriši
  2. I love how you made the front of your card into a frame for your fabulous Christmas scene! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar