iN tHe JuNgLe


Vso to sonce in topli dnevi so me ponesli v vroče tropske kraje. Zaželela sem si zelenja, vročine, poletja, živali... Jaaaa džunglo bom naredila. Otroško fantovsko čestitko za rojstni dan. Prejšnja čestitka mi je dala pogum, da sem se ponovno lotila izdelave ozadja. Sami presodite kako supešna sem bila. Sem pa ugotovila, da bo čas za nove investicije.


Večina ustvarjalk nas nima neomejenih sredstev in zato si pomagamo z "neoriginal" pripomočki kolikor si le lahko. Tako jaz uporabljam gobice za nanos pudra za senčenje z Distressi. Pri izdelavi ozadij, kjer je večja površina in kjer je potrebno lepo narediti nanos barve in prehode, pa se je izkazalo, da bodo potrebne original Tim Holtzove blazinice in aplikator.


Iz moos gume sem izrezala različno tropsko zelenje, iz potiskanega papirja pa živali. Žirafi in ptiču sem prerezala gobec/kljun, da sem skozi napeljala vrvico, ki drži "tablo" z napisom vse najboljše. Voščilo je napisano na roke. Deblo in veja na kateri sedi ptič sta senčena z Distress Inki.

Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. What a fabulous card! Your little jungle scene looks so realistic! I love that the bird has the leash for the tiger, very clever! Thanks for playing with my challenge this week at the Paper Players!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you LeAnne. Although bird doesn't have the tiger on leash. It just looks like that. But I haven't noticed it before you mentioned it. :)

      Izbriši
  2. Čudivito džunglo si ustvarila! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Super cute! Thanks for playing with us at The Paper Players!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasna džungla.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je, kako si se lotila moškega izziva v Craft-alnici, kjer sem bila gostja izziva.
    Čisto pravo džunglo si pričarala.
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. What a fun jungle scene and I love the bright and cheerful colors. Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. It was my first time with you. Hope to join you again soon.

      Izbriši

Objavite komentar