Better late than never

Bolje pozno kot nikoli


Rada se udeležujem ustvarjalnih delavnic, ker vedno lahko poskusim in se naučim kaj novega. Edina slabost je, da nikoli ne uspem dokončati začetega projekta. Tako se nemalokrat zgodi, da obleži na kupčku "to bom pa dokončala enkrat, ko bom imela čas". Nič drugače ni bilo s tem projektom..

V začetku marca so v Mariboru potekale delavnice v okviru 8. Eroparkovega kreativnega tedna z Artom. Ena od gostujočih učiteljic je bila Lady E. Udeležila sem se dveh njenih delavnic, ena od teh je bila izdelava explosion boxa. Moram priznat, da nisem bila ravno navdušena, a se je ravno lepo poklopila v urnik in rada se sama prepričam, če mi nekaj resnično ne leži.

Všeč mi je bila izdelava rožic (itak 😀), nekoliko manj pa me je pritegnilo zamudno sestavljanje 3D vodnjaka in potem okraševanje škatlice. Delavnica se je bližala koncu, meni je zmanjkovalo časa in energije, zato sem zaključila, pospravila stvari, obljubila, da jo dokončam (enkrat) in odšla.

Škatlica je na pol narejena stala v kotu moje delavnice in me vsakič nesramno gledala in zbadala češ, saj me ne moreš dokončati. Če ste brali mojo prejšnjo objavo, potem veste, da sem ta vikend podlegla škatlici, zato sem se lotila še te.

Tudi tu so bili uporabljeni čudoviti Lemoncraftovi papirji, tokrat iz zbirke My sweet Provance. To je končni izdelek.














Komentarji