Ura tik taka nič ne čaka

Ura tik taka nič ne čaka


Le kdo bi si mislil, da bo leto šlo tako hitro mimo. Porodiškega dopusta je konec in s tem so se tudi močno skrajšale ustvarjalne urice. Kar na enkrat ima dan premalo ur :) A sem in tja mi vseeno uspe ukrasti kakšno minuto dnevu in se pridružiti izzivu ali dvema.

Papirčkarice so se ta mesec odločile, da nam pripravijo skico po kateri naj bi ustvarjale. Jaz sem združila rojstni dan in navodilo za izdelavo.


Uporabila sem različne papirje. Nekaj iz starih nezanih zalog, nekaj iz Tedija in nekaj Lemoncraftovih. Metuljči so moji trojni elementi na vogalih čestitke. Moram se še enkrat zahvalit Tina Baša, ki ob naročilu pri Najlepšem paru poskrbi, da te pričaka v paketku kakšno malo darilce, pozornost. Teli metuljčki so super. Večja metulja sta izrezana iz papirja.


Upam, da se spet kamlu vidimo :)

Komentarji