Dvojina v božičnem duhu

Dvojina

Pozitiva in negativa


Končno prihajajo vroči, topli, sončni dnevi. Moj najljubši letni čas trka na vrata. Poletje... Ko sem na blogu Craftalnice zasledila izziv z naslovnom POZITIV + NEGATIV, se mi je v glavo prikradla pesem skupine Magazin Minus i plus.

K'o minus i plus
K'o Amer i Rus
U mom svijetu ti si korov a ja hibiskus

Ni vedno negativ(a) nekaj slabega/neuporabnega. Če kdaj, smo s tem izzivom pokazale, da se iz vsake stvari (ali situacije), da narediti nekaj čudovitega. Mene je kljub poletju, potegnilo v zimo, saj bomo kmalu iskali osvežitev. Naredila sem dve praznični česitki v roza odtenkih. Ni ravno tipična božična barva, a sem čutila, da moram iti izven okvirjev "normalnega".

Pri prvi božične zvezde predstavljajo pozitiv. Sredina kartice je embosirana s srajčko, ki jo imam že dolgo doma, a je nisem še nikoli uporabila 🙈🙈 Verjetno nisem edina, ki se ji to sem in tja zgodi. Tokrat je prišla na vrsto in kartico lepo zaokrožila.



Pri drugi čestitki pa sem uporabila negativ. Rožice sem izrezala v krogu in naredila neke vrste venček.


Nekaj dodantnih elementov, izrezkov, okraskov in tadaaaaaaa.... Čarovnija... Nastalo je tole :)


Tukaj sem uporabila kar nekaj recikliranih elementov. Narebran karton je ostanek enega paketa, novoletni okrasek je ostanek ponesrečenega toplotnega embosiranja (linije niso bile dovolj ostre, da bi bil okrasek uporaben kot fokus kartice),embosirane Sizzixove božične zvezde so ostanek testiranj različnih akvarelnih papirjev, listi pa so plod delavnice s Hartfeltovimi štampiljkami in šablonami v Darilnici Klavdija, bela snežinka je ostanke testiranja novih šablon... Skratka pobrskala sem po svojem fasciklu ostankov in sestavila to čestitko.




Čestitki prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Lepo si sestavila obe prazničn voščilnici. Ni res, da je roza netipična praznična barva, roza je zadnje čase zelo in v prazničnem ustvarjanju.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti tudi, da si z nami pri izzivih Craft-alnice. Lp Goga

      Izbriši
    2. O hvala Goga. Vidiš trendov pa res ne spremljam :/ Zagrabim kar mi pride pod roke oz kar me povleče tisti trenutek :)

      Izbriši
  2. Stunning...just stunning! Thank you for joining us at Christmas Card Throwdown.!

    OdgovoriIzbriši
  3. Terrific!!! The first is already a beauty (I already saw it on FB), but the second is a real eye-catcher! Thanks again for playing along with us at 52CCT! Rosi x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Rosmarie. I love them too. I was pleasently surprised when I was finished :)

      Izbriši

Objavite komentar