Škatlica za krst

Zarečenega kruha se največ poje


Verjetno vsi poznate ta izrek. Ampak ali obstaja kdo, ki še ni okusil te specialitete? No sama sem si jo znova zakuhala. Kdor me pozna ve, da nisem navdušena nad škatlicam presenečenja - "explosion box". Občudujem ustvarjalke, ki vložijo ogromno truda in časa v izdelavo. Meni pa nikakor niso potegnile.
Vse do tega vikenda...

Za krst male deklice Mie sem izdelal svojo prvo škatlico. Res da sem se držala bolj kartične verzije, kot jaz temu pravim, a sem vseeno pojedla kuhovo rezino. V sredini škatlice tako ni nobenega 3D elementa in stranice so skromno a lepo okrašene.

Za izdelavo sem uporabila osnovo iz craft papirja, čudovite Lemoncraftove papirje ( A4 set Gril's little world in A4 set Blush in A4 set Melody 2) ter nekaj šablon, ki pa so tokrat vse iz Aliexpressa. Na eni stranici je delček molitve, na drugi verz, na tretji je napis (ime in datum) na zadnji, četrti, pa je žepek za denar.



S škatlico sem se prijavila na izziv, ki je potekal ta vikend pri Papirčkaricah (Lemoncraftov vikend).


Komentarji