O joj okrogla... Eh saj bom zmogla


Tokrat sem se pridružila ekipi punc iz skupine Papirčkaric pri ustvarjanju za avgustovski izziv na temo karkoli. Kot del nagrade za zmago na predprejšnjem izzivu, sem lahko pripravila svoj izdelek, ki je predstavljen kot navdih ostalim ustvarjalkam.



Tako je tokrat nastala čestitka ob rojstnem dnevu za prijateljico, ki obožuje zemeljske barve. Za osnovo sem uporabila že pripravljene čestitke, ki jih samo še prepogneš in voila "platno" za ustvarjanje je nared. Med bogato zalogo papirjev sem posikala odtenke za katere vem, da so Izabelli ljubi. Izrezala sem pravokotnike in jim s cefralnikom papirja natrgala robove.

Na tako pripravljeno čestitko sem dodala nekoliko bolj bogat okvirček iz lepenke z vrtnico. Ker je samo ozadje čestitke dokaj močno, sem potrebovala tudi dokaj močno fokus točko. Že nekaj časa sem se poigravala z mislijo, da bi poskusila quilling. Še ena čudovita tehnika papirčkanja. Ker mi je ideja skočila iz riti v glavo, kot pravijo, sem se morala znajti s pripomočki, ki sem jih imela doma. Papir sem si narezala na uničevalcu dokumentov, zvijala pa sem s pomočjo šivanke in zobotrebca :) Skratka nastala je čudovita roža/zvezda.

Glavna elementa čestitke sta bila postavljena. S pomočjo papirnatih rožic in polperlic sem ji le še dodala piko na i. Na koncu sem izdelala še tag z voščilom. Zapletlo se je pri številki, saj nisem imela ne štampiljke in ne šablone s številkami, zato sem jo bila primorana napisati na roke. Na žalost nisem našla markerja, flomastra, barvice ali kakšnega drugega pisala, ki bi se barvno bolje ujemal z odtisom. Kljub vsemu, se mi zdi, da je čestitka točno taka kot mora bit. Najbolj važno od vsega pa je, da je bila všeč slavljenki.

Komentarji