Z roko v roki 

zmoreva vse


Pred kratkim sva z možem praznovala obletnico poroke. Marsikomu, ki je poročen, obletnica ne pomeni veliko. Mnogo jih sploh pozabi nanjo še posebej, če so že dlje časa v zakonskem stanu. A kaj je lahko lepšega od praznovanja ljubezni? Obujati spomine na enega lepših dni v življenju, praznovati dejstvo, da imaš v tem norem svetu polnem sebičnosti, egoizma in odtujenosti nekoga, s komer deliš svoj vsakdan, je neprecenljivo.

Ob eni od takih priložnosti, ko sva praznovala najino ljubezen, je nastala spodnja slika. Ne upodablja ravno najinih rok, čeprav sem se trudila. Gre bolj za simbolni pomen. Ker nisem ekspert za risanje in ker moja izobrazba ter osvojena znanja nimajo nobene veze z umetnostjo, sem si pomagala z Youtube posnetkom. Navdušil me je TA tutorila, ki sem mu sledila.





Za izdelavo sem uporabila risalni papir, grafitne svinčnike z mincami različnih trdot (od HB do B8), radirko, čopič, oranžen papir in okvir za slike. Sliko sem pripravila za avgustovski izziv (38. izziv) Papirškaric na temo karkoli.

Komentarji