Do konc´ živl´en´a mož in žena


Ta vikend sem se udeležila poroke. Prijateljica in njen partner sta se odločila, da bosta dahnila usodni da ter se podala na skupno pot. Praznovanje ljubezni, skupnosti in spoštovanja je en najlepših razlogov za veselje. Logičen zaključek je bil, da moram narediti lepo voščilnico, ki jima bo v spomin (skupaj z voščilom).

Vodilo pri ustvarjanju mi je bila skica voščilnice, ki so jo objavile punce s Craftalnice, kot del novega izziva. Voščilnica je velikosti 15x15 cm. Osnovo sem izrezala iz fotokartona.

Za barvno shemo sem si izbrala nežne, pastelne barve in nekaj leska. Na osnovo sem nalepila embosiran karton nežno marelične barve. Pikice so lepo popestrile ozadje. Čez sem želela dati kvadrat svetlečega smetanestega papirja. Ker se mi je voščilnica zdela preveč ploska, brez dimenzij in volumna, sem kvadrat nalepila na fomirano peno in nato pritrdila na voščilnico. Tako sem se izognila lepilnim "kvadratkom" (ne vem kako se jim reče uradno), ki so se mi zdeli preveč agresivni. Penica je nudila ravno pravšenj volumen.

S šablono kvadrata s šivi (Najepši par), sem nato izrezala komplet štirih sivih in štirih mareličnih kvadratov. Dva marelična sem nato okrasila. Uporabila sem štampiljko srčka iz seta štampiljk Art butik prijateljstvo in Distress embossing blazinico. Na odtis sem posula prozoren WoW embossing prah. Kvadrate sem nato zlepila skupaj in razporedila v želeno razporeditev. Na sredino sem dala umeten mah in nekaj rožic iz fomirane pene in blaga.
Ker se mi je zdelo vse skupaj preveč pusto, sem čestitko popestrila z nekaj čipke in (pol)perlicami. Manjkal mi je le še napis. Izrezala sem trak, ga nacefrala s cefralnikom papirja, rob pobarvala z Disstres Ink blazinico Ground Espresso in odtisnila napis Čestitke ob poroki. Štampiljka je del super kompleta Vse v enem spletne strani Mavelu. Voščilo sem nalepila z obojestranskim 3D lepilom. Vse kar mi je preostalo je bilo, da paru napišem voščilo v imenu naše ekipe in se odpravim na zabavo.

Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Enostavno postavitev po skici si s pravo izbiro dodatkov spremenila v lepo svečano voščilnico! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si sledila naši skici in naredila čudovito in zelo bogato voščilnico :-)) Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita poročna voščilnica po naši skici. Všeč mi je, da si dodala skico, tako je še bolj slavnostna.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar