Manj je več

Z današnjim dnem odpiram svet blogarstva. Že dlje časa se ukvarjam z ustvarjanjem takšnih in drugačnih daril, vizitk, projektov... Skratka lotim se vsega, kar v meni zbudi zanimanje in mi pospeši utrip. Tokrat bom predstavila eno svojih voščilnic.

Kdor me pozna, ve da nisem dekle minimilizma. Če kaj, bi prej rekla, da imam rada bogato okrasje in številne plasti. Tokrat sem šla izven svoje cone obdobja. Punce iz Craftalnice so postavile izziv, kjer naj bi ustvarile voščlnico z veliko praznega prostora, minimalno dodatkov in en glavni motiv. Tukaj je povezava do izziva#216 CAS.

Za osnovo sem uporabila fotokarton, ki sem ga izrezala na ustrezne dimenzije. S pomočjo plošče za utore Ektools, sem naredila prepogib v kartonu, s pomočjo Sizzix Big Shot in šablono kroga sem izrezala "okno" v osnovi. Oba pripomočka lahko najdete v trgovini  Darilnica Klavdija (mini namig - imajo tudi spletno trgovino :) ).
 
Odločila sem se, da oblikujem božično - novoletno obarvano voščilnico, zato sem za okvir izbrala rdeč karton. Izrezala sem ga s Sizzix šablonami pravokotnika. Voščilnica se mi je zdela preveč pusta, zato sem na notranjo stran nalepila rdeč pravokotnik, ki mi je ostal pri rezanju s šablonami.

Voščilnico sem popestrila s pentljo in krogom s šivi. Kje sem dobila šablono pentlje se ne spomnim več, zato pa vam lahko namignem, da šablono kroga s šivi dobite na spletni strani Najlepšega para (in še mnogo, mnogo drugih top šablon in šštempiljk).

To pa je končni rezultat:




Ko sem pogledala končni izdelek, sem ugotovila, da ni nujno božična voščilnica. Hihihi, bomo videli kam, kdaj in h komu bo romala. Lep vroč avgustovski teden vam želim.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Lepo ti je uspela CAS izziv in š za res različne priložnosti boš lahko uporabila ta dizajn. Hvala, ker soeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja. Sem kar presenečena kako lepo je uspela. Mi je čedalje bolj všeč 😁

      Izbriši
  2. Zelo simpatična Cas voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v CAS izzivu Craft-alnice. LP Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lili. Sem zelo vesela, da obstaja vaš blog. Ste mi dale malo spodbude, zagona in poguma, da tudi kaj objavim. 😉

      Izbriši
  3. Zelo mi je všeč tvoja preprosta voščilnica :-)) Krasno pentljo si dodala.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super CAS card and I love how the focal is inside the card! Lovely! Thank you for sharing with us over at Happy Little Stampers CAS Challenge this month!

    OdgovoriIzbriši
  5. hudea barvea...in avbsolutno se strinjam s tvojim geslom, "manj jse vec"

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar