(3x80)/6+3*7-1 = ...? 

Kdo bi se sekiral za leta



Čas beži, se kar naprej vrti,
se leta množijo, vse krajša s zdijo.
Le kdo je obrnil desetletij kazalec,
da na drugi roki že moraš dvigniti kazalec?

So leta te naučila, da živce je treba šparat,
ker sicer se začneš hitreje starat.
Naj zdravje te spremlja na tvoji poti,
naj obnavlja, množi se in raste vsak dan sproti.

Na križišču poti naj te vedno vodi dobrota,
saj deliti in dati ljubezen ni nikoli pomota.
Ne nazadnje naj ti še sreče zaželimo,
zdaj pa kozarec v tvoje ime spijmo.

Vse najboljše!

Še eno praznovanje je pred vrati in tokrat je nastala čestitka v meni ljubem slogu - shabby chic. Gre za slog, ki se je razvil pri notranjem opremljanju. Pohištvo je staro, obrabljeno, kaže razpoke in priča o svoji bogati zgodovini ali pa je novo, vendar umetno postarano. Gre za mekeh, bogat in nežen slog.

In ravno to poskušamo doseči tudi pri voščilnici. Z uporabo potiskanega papirja, številnih slojev, čipke, trakcov, rož in drugega okrasja poskušamo doseči čim bolj bogat in starinski videz. Na osnovo sem nalepila potiskan papir, ki sem ga nacufala s cefralnikom papirja. Papir je del čudovite zbirke vintage papirjev, ki sem jih poskusno naročila z Aliexpressa. Dodala sem izrez iz perlastega papirja, ki sem ga nearedila s čudovito šablono "mreže" listja in "nazobčan kvadrat" iz pikčastega papirja. Izrezala sem motiv ptička in dodala čipko, ki sem jo predhodno pobarvala z Disstres inkom (mislim da odtenek dried marigold), da se je barvno ujemala z čestitko.

Iz široke zbirke že narejenih rožic, sem izbrala take, ki so se mi zdele najbolj primerne. Iz ostankov sem izrezala nekaj zelenih listkov, ki so se lepo ujemali z ozadjem. Voščila tokrat nisem naredila, sem ga raje napisala v čestitko. Sem pa naredila še 60tko, ki sem jo prilepila s smolepilnimi 3D blazinicam.


 

 



 Čestitko prijavljam na naslednje izzive:


Komentarji

  1. Gorgeous card! I love it and I think it is an honor turning 60. If we could only be as wise when we were younger! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Joy. It's true. We always realise that wisdom of our curent age would be most welcomed at our younger age. But that is how it has to be. It's really an honor to create card for 60 year of life.

      Izbriši
  2. A great design - very elegant.

    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Made by Helen{My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card and colors. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Kim. Warm, gentle, earthy colours... That can never be wrong 😊

      Izbriši
  4. Beautiful; love the details and colors!
    Thank you for joining us at Mix It Up!!
    ~Michele, DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar