Mična gospodična 

Še na mnoga leta


Te dni je moje srce pelo. Našel se je čas za papirčkanje in še za super delavnico izdelovanja rož. Tokrat sem izdelala rojstnodnevno čestitko za mično gospodično, čeprav je po bontonu že gospa.
Potiskan papir, ki sem ga poskusno naročila z Aliexpressa, me je kar klical k izdelavi še ene shabby chic čestitke.



Osnovo sem izdelala sama iz fotokartona. Stvar mi precej olajša rezalnik papirja (za enkrat kar en iz Lidla) in plošča z utori. Saj bi lahko na roke prepognila, a mi s ploščo to uspe veliko lažje in lepše. Na osnovo sem prilepila potiskan papir in okrasila čestitko po svojem okusu. Tehnično gledano ni nič posebnega, a včasih z malo dosežemo veliko.








Čestitko bom prijavila tudi na izziv Craftalnice, kjer je tokrat tema reciklaža. To sta slikici materiala, ki sem ga reciklirala. Prvo je trakec, ki je držal etiketo na pižami, drugo pa je karton, ki je bil ozadje v pakiranju okrasnih lesenih velikonočnih zajčkov.


Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Beautiful. Love the whole card. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bogato okrašena vošilnica. Še posebej sta mi všeč metuljčka. Čudovit izrez.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara. Tudi meni sta metuljčka še posebej všeč. Lepo vabljeni, da še kdaj obiščete moj blog.

      Izbriši
  3. Krasno si se znašla glede reciklaže in naredila lepo voščilnico.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Voščilnica je zelo chich, lepo pa si tudi reciklirala.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar