Vinska trta


Na svetu lepše rož’ce ni,
kot je ta vinska trta,
pozimi spi, spomlad’ cveti,
v jesen’ nam vince daje.


Tud’ druge rožice cveto,
pa tega ne storijo,
kar je storila ravno ta,
ki nas je napojila.

Ansambel Lojzeta Slaka
Vinska trta

Prišel je čas trgatev. Trte so obrodile in čas je, da se obere sladko grozdje. Vsi, ki imamo vinograde, vemo, da je praznik tik pred vrati. Sveti Martin bo kmalu spremenil mošt v vin'. Do takrat pa bomo v dobri družbi in ob pesmih pobrali, kar nam je narava letos podarila.

"Trgače" je potrebno nagraditi za ves trud, zato se spodobi, da je miza bogato obložena in da grlo ni suho. Našo mizo bo letos prav lepo krasila taka skledica. 



Izdelala sem jo s pomočjo največjega trtinega lista kar sem ga našla in DAS mase. Maso sem dobro pregnetla in jo razvaljala na željeno debelino. Očiščen suh trtin list sem odtisnila v maso, da sem dobila žilni relief. Odtis sem nato obrezala in poveznila preko skledice, da sem dobila obliko skledice. Ko se je posušila, sem jo z zelo fini brusnim papirjem pobrusila po robovih in zaščitila z lakom v spreju.





Pa veliko sladkega vinca vam želim.



Komentarji