Nova realnost in prazničen duh


Čudni časi so. Stvari se spreminjajo, nas silijo, da spremenimo navade. Ne mislim le tiste na prvo žogo, pač pa vse. Zaradi omejitev gibanja spoznavamo okolico. Zaradi zaprtja trgovin moramo najti neko drugo "zabavo". Zaradi prepovedi druženja smo se primorani družiti z družino. Kako bomo izkoristili ta čas, je na nas samih. Vsekakor pa tudi vesel december ne bo to, kar smo poznali do sedaj. 

Sama upam, da bomo vsi začutili pravi božični duh, ki nima nič skupnega z nakupovanjem, darili in zabavami. Ena lepih starih navad je pošiljanje božično novoletnih čestitk. Da me slučajno ne bi spet presenetila bližina praznikov, sem se letos bolj zgodaj lotila izdelave čestitk. Danes vam predstavljam še eno, ki je nastala to sezono.

Punce iz Vesele hiške so si ta mesec zaželele vintage projektov, kar sem združila z Jasmininim navdihom ( Facebook stran Artbyjj Jasmina). Že nekaj časa sem se poigravala z idejo okrogle čestitke v obliki novoletne bunkice. Tokrat pa sem si vzela čas in idejo realizirala.

 


Zdaj pa potrebujem vašo pomoč. Na spletu je na tisoče ustvarjalk, ki ustvarjajo v podobnem stilu kot jaz. Posneto je na sto posnetkov kako sestaviti tako čestitko, zato nikoli nisem prepričana kaj vse naj vam objavim. Kako podrobno si želite videti korake izdelave? 


 Tole je prbližno moj začetek. Na podlagi vidite izreze listov, ki so v bistvu Sizzixove božične zvezde v zeleni barvi. Izrez vejic s šablonami NAjlepšega para, sisal, ki sem ga prešpricala z lepilom v spreju in posula z zlatimi bleščicami, nacufana gaza, leseni izrezi pobarvani z zlato barvo, osrednji otiv storža izrezan iz papirjev Stamperia in rože iz svetlo zelene foamirane pene, ki sem jih naredila sama s šablonami Lady E designe. 

Nekaj korakov sestavljanja sem slikala, a ne vse, ker je precej zamudno in kot rečeno nisem prepričana, da vas to resnično zanima. Zato bom raje tokrat delila slike detajlov. Naslednjič pa, če boste to želeli, objavim vse korake.

 

Božične zvezde sem naredila s pomočjo šablon Lady E Designe. Uporabila sem svetlo zeleno foamirian peno, ki pa je nisem nič segrevala. Segrevanje nekoliko skrči peno, česar pa nisem želela. Izreze sem temeljito premečkala med prsti in oblikovala s pomočjo orodja za rože (roza palčka na zgornji sliki). Ko sem jih zlepila skupaj sem listke in prašnike nekoliko pobarvala z zlato barvo. Na sliki se vidi storžek, ki sem ga nabrala v okolici in premazala z belim gessom. 

 


Tu se nekoliko vidi slojevitost. Čisto spodaj je gaza, nato je več plasti listja in vejic smreke. Vmes so zataknjeni in zviti leseni izrezi pobarvani z zlato. Na vrhu je sisal in nekaj belih "rožic", ki so bile kupljene oz dobljene kot del aranžmaja. 

 

Med listje sem zataknila že izrez božičnega ornamenta izrezanega s šablonami Marianne design in nato embosiran z zlatim Ranger prahom. Skozi uho ornamenta sem napeljala zlato vrvico, ki sem jo zvezala in zvila nekoliko umetelno. Izrez slike sem po robu malenkost osenčila z zlato.

In še ena za konec.


Torej lepo vabljeni h komentiranju, vprašanjem in seveda predlogom za prihodnje objave. Ostanite zdravi in se vidimo kmalu.

Čestitko prijavljam na izziv Vesele hiške Vintage




Komentarji

  1. Vau! Krasna voščilnica. Zelo mi je všeč plastenje in vsi dodatki, ki si jih uporabila. Čudovito si jo sestavila. Hvala tudi za opis in prikaz postopka izdelave. Čeprav ne znam niti približno tako sestaviti vseh dodatkov v krasno celoto, si vedno rada pogledam, kako to delajo mojstrice. :-) Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Navdušena sem nad tvojo prekrasno voščilnico. Toliko prekrasnih detajlov si združila v harmonično celoto. Bravo! Hvala, da si s svojo mojstrovino obogatila galerijo Vesele hiške.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, kako čudovito si ustvarjala. Neverjetno lepo usklajeni vsi elementi so prepleteni v voščilnico, ki vzame dih! Hvala za obisk v Veseli hiški in veliko sreče ti želim. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar