Roza oktober v Craftalnici

Roza oktober

Ustvarjanje z namenom 2


Pred nami je še en dobrodelni izziv Craftalnice. Tokrat želimo videti kako ustvarite izdelke, kjer je napis osrednji motiv. Vsi prijavljeni izdelki gredo Europi Donni Slovenija. In kar je najboljše... Pridružila se nam je tudi Tina iz Najlepšega para, ki donira 1€ za vsak objavljen izdelek. Zato hitro papirčke pod roke in veselo na delo.

Jaz sem ustvarjala s sponzorksim materialom Najlepšega para. Uporabila sem super napis, ki je del letošnje zimske kolekcije. Najdete ga  TUKAJ. Tudi tokrat sem se držala božične teme in nastalo je tole.


Ker nisem želela, da bi karkoli prevzelo fokus z napisa, sem se lotila CAS voščilnice, kar sicer ni moja močnejša stran. Napis sem dodatno pobarvala z disstres Ink Picked raspberry in za lesk dodala Perfect Pearls prah. 


Zdaj pa ste na vrsti vi. Vabljeni k sodelovanju in komentiranju.  Se vidimo kmalu ;)

 

                                                       


Komentarji