Roza oktober

Ustvarjanje z namenom

Ne morem verjeti, da je minilo več kot dva meseca od moje zadnje objave. Tempo življenja in novosti v našem življenju, nas včasih prisilijo v hitenje, odpovedovanje, prilagajanje in kompromise. Ko pa enkrat ujamemo novo ravnovesje, stvari najdejo način, da se postavijo na svojo pot.

Tako je tudi pri meni. V tem času internetne tišine sem sicer ustvarjala, a nisem našla časa, volje in energije, da bi se ukvarjala še s socialnimi mediji in blogom. Za tokratni izziv Craftalnice pa sem si vzela ekstra čas in z veseljem sodelujem kot gostujoča članica ustvarjalne ekipe.


Večina vas že ve, da v oktobru Craftalnica skupaj z vami in Europa Donna praznuje roza oktober, kot znak podpore vsem tistim, ki so se borile ali se še borijo z rakom dojk. Za tokratni 271. izziv so poleg glavne teme (roza) dodale še rožnato pentljo.


 

Sponzor Najlepši par mi je poslal čudovite šablone, za kar se Tini iz srca zahvaljujem. Ko sem jih zagledala, se mi je takoj utrnila ideja, da ustvarim božično čestitko. Sledila sem svojemu stilu in naredila večplastno čestitko. 


Poleg čudovitega komtleta šablon Božično zelenje 2 (klik, klik, da si naročiš svoj komplet), sem uporabila še Tinino Veliko snežinko (šablono in štampiljko), ki sta del lanske zimske kolekcije. KEr po navadi nikoli ne vem, kako bo čestitka izgledala na koncu, uporabim mnogo plasti, ki morda na koncu niso vse najbolj vidne :), a dodajo izdelku nekaj ekstra. Spodaj je nekaj slikic detajlov. 

 

 
 


Zdaj pa ste na vrsti vi. Pridružite se nam v dobrem namenu, sprostite domišljijo in nas očarajte s svojimi izdelki. Lepo vabljeni h komentiranju in sodelovanju.









Komentarji

  1. Čudovita je tvoja voščilnica in krasno si jo sestavila :-))
    Vesela sem, da si naša tokratna gostja v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar