Božične luči


Teden je naokrog in blog 52 Christmas card throwdown je poskrbel za še en izziv. V tretjem tednu meseca vedno poskrbijo, da imajo naše voščilice temo. Ta mesec so na vrsti božične/novoletne luči. Obljuba dela dolg. Izzivalki Gogi sem obljubila, da bom sodelovala ta mesec po najboljših močeh, a moram priznati, da je bila ta teden naloga težka.

Kako narediš voščilnico z lučkam, če nimaš niti ene ustrezne šablone, štampiljke, izreza iz zalog, potiskaneg papirja... Kako lahko pričaram lučke? Pa recimo, da se nečesa domislim, kako naj umestim lučke na voščilnico. Ponavadi nam krasijo drevesca in hiše. 💡💡💡💡

Z nekaj truda in tuhtanja je nastala ta voščilnica


Probem z lučkami sem rešila z zlato vrvico in nekaj pisanimi kamenčki, ki krasijo okna na moji voščilnici. 


 Napis vesel božič sem naredila iz črk, ki sem jih izrezala s šablono Joy! crafts Alphabeth & numbers. Zakaj to poudarjam? Ker še nikoli nisem uporabljala take šablone. Dobila sem jo za rojstni dan in je do danes nisem uporabila. Če pogledate sliko spodaj, vidite, da so v šabloni že izrezi. Sprva sem mislila, da sem dobila polo samolepljivih črk, ki so ozko uporabne, saj ti ponavadi zmanjka samoglasnik, da bi napisal kaj uporabnega. To je bil tudi razlog, da so ležale nekoliko pozabljene v eni od škatel. Danes pa mi je padla na tla in ko sem jo pobirala, sem začutila, da je rjava podlaga, na kateri so črke, trda. Obrnem na hrbtno stran in preberem, da je to šablona. Pa si mislim ja kater kre*** pa v šablono že da izreze. Ker se mi je mudilo, sem na hitro odstranila penaste črke samo iz potrebnih črk. Šablono dam skozi Sizzix in... Izkazalo se je, da so bile penice v šabloni z namenom. Ven sem dobila samo črke, ki sem jih pustila pri miru. Penice so poskrbele, da so črke padle ven, medtem ko so moje potrebne črke ostale notri. Šablona nima luknjic, da bi črke lahko zbezal ven. Mislim, da ni potrebno poudarjat, da sem črke sem uničila, ko sem čistila šablono. Ni mi preostalo drugega, kot, da sem penice namestila nazaj (k sreči nisem vrgla stran) 😁 No vsaka šola nekaj stane 😀 Mene je stala časa.

  
Končna podoba voščilnice.

 

Voščilnico prijavljam na izziv Theme challenge - Christmas lights na blogu 552 cct in na izziv strani Crafty hazelnut's Christmas Anything goes.





Komentarji

  1. Super si se znašla s pisanimi kamenčki!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prehitro poslala :) Lepa voščilnica je!

      Izbriši
    2. Hvala Klara :) Saj ustvarjalke moram včasih znat iz 0 narediti vsaj nekaj, če ne že vaaaaauuuuu :)))

      Izbriši

Objavite komentar