Zelena zima


Tudi ta teden sodelujem v izzivu bloga 52 Christmas Card Throwdown. Goga je izbrala barvno shemo po kateri naj bi izdelale božično čestitko.


Moja božična voščilnica je narejena na craft osnovi. Nanjo sem nalepila potiskan papir, zelen okvir iz ročno izdelanega papirja, sisal, nekaj zelenja in dva izreza novoletnih ornamentov, ki sem jih toplotno embossirala. Dodala sem še napis lepe praznike. Nastala je ta čestitka.



Novoletne ornamente sem nalepila s penastim lepilnim trakom, da sem jim dodala nekaj dimenzije.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Beautiful card. Love it.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica, res si jo lepo sestavila. Bova pa ob priliki povadili vroče embosiranbje.
    Hvala ti, da si e nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Goga. Ja no nisem ga čisto osvojila ja... Ali pa so se prahci zarotili prosti meni in ne sodelujejo :) Ideja za delavnico. MOgoče je še kje kakšna Irena, ki ne zna čisto dobro :)

      Izbriši

Objavite komentar