Mala princeska


Ste mislili, da znam delati samo še z rožicami? Že res, da so mi te pri srcu in da so mi zeloooooo všeč. A za to priložnost sem pobrskala po svoji otroški duši. Kmalu bo praznovala mala princeska, ki neskončno obožuje samoroge. Upam, da ji bo čestitka všeč.



Ravnala sem se po skici s strani Feeling Sketchy.


Kartico prijavljam na njihov izziv  Sketch #237

Komentarji

  1. ooo kako lepo si uporabila našo skico pri Feeling Sketchy :-)) TVoja čestitka mi je zelooo všeč! Hvala, ker se igraš z nami.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja :) Pri vas mi je vedno lepo. Komaj čakam naslednje izzive.

      Izbriši
  2. Lovely cute card. Thank you for joining the Feeling Sketchy challenge. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card. Love the image and the layers. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ljubka voščilnica! Hvala, ker si uporabila skico Feeling Sketchy. Pa princeski vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  5. tako čudovita je , čisto po mojem okusu.
    Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar