Čestitka za materinski dan


Te dni, ko spremljamo grozne novice od vse povsod, je kar težko ohraniti nekaj veselja in sreče. Zato sem se odločila, da nekomu podarim čestitko za materinski dan in mu/ji polepšam dan. 
Čestitko sem sestavila po skici, ki so jo v izzivu objavile punce z bloga Craftalnica. Nekaj izrezov, malo barvanja, ogromno rožic in veliko sestavljanja kasneje je nastalo tole.


Ustvarjala sem po tej skici.




No in še nekaj dokazov, da vedno ne gre vse po načrtih



Kljub temu, da sem uporabila "odtiskovalnik štampiljk" od Tima Holtza, mi je nekako uspelo premakniti kartico in "uničiti" kartico. A treba je biti iznajdljiv, kajne?

Srček za mami ni nikoli napačna izbira ;)
Čestitko prijavljam na naslednje izzive:


Komentarji

  1. Romantična in ljubezenska je tvoja voščilnica. Ptički se ženijo in vrtnice dehtijo....Hvala, da si nas obiskala v Veseli Hiški in lep dan ti želim. Objem, Veana R.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej, kako zelo romantično. Pravo bogastvo lepih papirjev. In kako lepe rožice. Tudi jaz sem ustvarjala po tej skici in tvoja izvedba mi je všeč. Hvala, da si obilno pomlad v duhu mater prinesla tudi k meni na izziv. Bodi zdrava.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous card, love all the pretty flowers and layers
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikoli ne bi rekla, da je bil odtis na srcu druga izbira. Krasna voščilnica! Hvala, da sodeluješ v Craft-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si popravila neljubo napako. Če ne bi pokazala prej in potem, se sploh ne bi opazilo. .-) Sestavila si krasno, zelo bogato, cvetočo voščilnico. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako romantična in po pomladi dišeča je tvoja voščilnica. Vem, da je prinesla obilo veselja, sreče in da bo nekje na vidnem mestu občudovana dolgo, dolgo.
    Hvala, ker si z njo okrasila Veselo hiško, galerijo Scrapping4dun in Craft-alnico, kjer sem mesečna gostja, vedno te je lepo srečati, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo voščilnico po naši skici izpred 10ih let si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v prazničnem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja. Sem se potrudila po svojih močeh narediti nekaj po svoje v okvirih skice :)

      Izbriši

Objavite komentar