Pisana pomlad

Tokrat sem gostujoča ustvarjalka pri Papirčkaricah. Za mesec marec smo dobile nalogo, da ustvarimo nekaj v tej čudoviti pomladanski barvni paleti.


Močne intenzivne barve, ki kar kličejo po pomladanski igrivosti. Kot bi punce vedele, da bom morala narediti ravno tako čestitko za rojstni dan. Ker ima slavljenka, poleg intenzivnih barv, rada tudi pike, sem pokombinirala oboje. Uporabila sem papir in penasto gumo (mos gumi). 


Igrivost in navihanost barv sem želela prenesti na čestitko. Izrezala sem nekaj kvadratov in nekaj krogov ter začela s kreiranjem.Čestitko sem obogatila s tremi rožicami. Nastalo je tole


 Čestitko je obogatil napis in številka najlepšega para.




Kartico prijavljam še na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Thank you Loose Stitches. Lookinf forward on future challenges.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Irena, končno sem le uspela priti do komentiranja prekrasnih izdelkov, ki polnijo mojo galerijo tudi v teh kriznih časih, med drugimi tudi tvoji. Medtem se je zgodilo tudi najino osebno srečanje, pa čeprav nisva vedeli in sodelovanje bo še bolj prijetno. Super si kombinirala papir, gumo in barve.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar