Eno le na svetu širnem

mamico imam


Feeling Sketchy

Mamica je kakor sonček,
srček njen je zlat,
kakor žarek, ki posije
od nebeških vrat.


Bliža se praznik najpomembnejših oseb na svetu. Mame bodo kmalu praznovale. Štejem si v čast in ponos, da mi je bilo dano postati mami dvema luštnima sončkoma. Ker vem kaj terja ta vloga od osebe, s še toliko večjim veseljem ustvarim čestitko, ki jo lahko podarite svojim mama.

Danes sem se držala skice, ki so jo objavile punce z bloga Feeling Sketchy. Čisto preprosta skica, ki me je inspirirala, da je nastalo tole.




Na craft osnovo sem nalepila čudovit potiskan papir. Zdelo se mi je, da bi se lepo podala zlata barva, zato sem iz bleščečega papirja izrezala "krog". Iz drugih potiskanih papirjev sem izrezala rože in liste.


Ko sem poskusila sestavit kartico pa se mi je zdelo, da se preveč blešči. Zato sem čez krog dala še pavs papir. Na koncu sem dodala še verz.

Čestitko za materinski dan prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Čudovito cvetočo voščilnico si ustvarila. Všeč mi je, da si bleščanje umirila s pavsom. Hvala, ker si se nam tudi tokrat pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa cvetoča voščilnica. Hvala, da sodeluješ v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno voščilnico si ustvarila po skici. Rožice so barvno usklajene in paus papir čez zlat ornament doda elegantnost. Hvala, da si nas obiskala v Veseli Hiški in lep dan ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si se lotila izziva in skozi ustvarjanje uporabila vso svojo iznajdljivost . Voščilnica, ki je nastala, je čudovita z vsemi svojimi detajli. Hvala, da si jo postavila tudi v mojo galerijo. Vabljena še.!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena! Hvala za komentar. Z veseljem se še kaj oglasim. Le da mi tele dni nekoliko primankuje časa za ustvarjanje :)

      Izbriši
  5. Hvala, ker s to čudovito voščilnico sodeluješ na izzivu Feeling sketchy. Super interpretacija skice. Natresk pa je pika na i. Upam, da ste v teh dneh vsi dobro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena Ma-MI. Hvala za obisk na mojem blogu. Za enkrat smo vsi ok, zahteva pa situacija prilagoditve, tako kot pri vseh. Vse dobro tudi Vam in Vašim bližnjim

      Izbriši
  6. uuu, krasen dizajn, lepe kombinacije. Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar